Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@17:13:12 GMT

تخفیفات ویژه درباره فرش ۵۰۰ شانه کاشان

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۴۳۰۲

تخفیفات ویژه درباره فرش ۵۰۰ شانه کاشان

فرش ۵۰۰ شانه کاشان، از جمله فرش‌های پر قدمت در تاریخ هنر بافت فرش ماشینی کاشان به شمار می رود.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام فرش کاشان، در ابتدا، قبل از ورود تکنولوژی و به دلیل اینکه مردم به شکل کاملا سنتی زندگی می کردند، فرش هایی که اکثرا حاصل دست خودشان و بعضاً دیگران بود مورد استفاده قرار می دادند. این فرش ها که به اصطلاح دستبافت بودند مشکلاتی ازجمله اینکه بافنده این گونه فرش ها باید زمان تقریبا بسیار طولانی را می گذاشت تا فرش مورد نظر خود را بافت کند، قیمت بالای این دسته از فرش ها و غیره را دارا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مرور زمان و ورود تکنولوژی و دستگاه آلات پیشرفته، متفکران و اندیشمندان شاغل در صنعت فرش بافی به فکر بافت نوع دیگری از فرش افتادند که هم کار انسان را کم کند یا به صورت دیگر توسط دستگاه های فرش بافی بافت شود و هم مدت زمان بافت فرش را کاهش دهند و به این ترتیب فرش هایی با نام فرش ماشینی روانه بازار شد.

این دسته فرش ها در دهه ۵۰ هجری شمسی تولید داخل در کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان توسط ماشین های مخمل بافی ژاکارد و با الیاف مصنوعی براق ، پرز نسبتا کوتاه و وزن سبک بافته و روانه بازار شد.

فرش هایی که در اوایل دهه ۵۰ وارد بازار شدند، فرش های ۳۵۰ شانه بودند. مدتی پس از تولید و بافت فرش های ۳۵۰ شانه، تکنولوژی تولید فرش های ۵۰۰ شانه توسط تولید کنندگان بدست آمد با شانه بیشتر و زیبایی چشم نوازتر وارد بازار شدند.

چندی نگذشت که فرش ۳۵۰ شانه از دور رقابت کنار گذاشته شود فرش ۵۰۰ شانه به دلیل تغییر کاربردی که داشت، توانست موضع خود را به عنوان کف پوشی مناسب در بازار حفظ کند.

فرش ۵۰۰ شانه تا قبل از ورود و بافت فرش های ۷۰۰ شانه به بالا به بازار در همه ی ابعاد و سایز های بزرگ و کوچک بافت می شد اما با بافت فرش ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰  شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه شانه به دلیل مناسب‌تر بودن این دسته از فرش ها در مکان های کوچک، فرش های ۵۰۰ شانه صرفا در ابعاد ۶،۹،۱۲ متری بافت می شود، به بیانی دیگر فرش های ۵۰۰ شانه در ابعاد بزرگ مثل مساجد، ویلاها، سالن ادارات، سالن سینما و غیره بافت و می‌توان دید.

ویژگی فرش های ۵۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰

ضخامت: هرچه شانه و تراکم فرش ها بالاتر می رود، ضخامت فرش به دلیل تعداد گره های بالایی که می خورد کم تر می‌شود. بنابراین فرش ۵۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰ در حال حاضر ضخیم ترین فرش ماشینی می‌باشد و کسانی که می‌خواهند فرش را در زیر پای خود احساس کنند و به اصطلاح فرش گوشتی بخرند، باید فرش ۵۰۰ شانه را انتخاب کنند.

قیمت:

این دسته از فرش ها یعنی فرش های ۵۰۰ شانه از لحاظ قیمت مناسب هستند، زیرا هرچه شانه و تراکم فرش های ماشینی بالا می رود به دلیل تعداد گره بالایی که در فرش ها زده می شود، ضخامت فرش ها کم اما بر ظرافت و زیبایی فرش ها افزوده و به قولی فرش دست بافت گونه می‌شوند.

بنابراین اشخاصی که وضعیت خیلی خوب ندارند، می توانند فرش ۵۰۰ شانه را انتخاب کنند که نسبت به قیمت خود کارایی خوبی دارد.

مناسب برای مکان‌های شلوغ و پر تردد: فرش های ۵۰۰ شانه به علت نرمی و مقاومت بالایی که دارند، جهت گستراندن  در مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد مناسب‌ترین گزینه هستند.

فرش ماشینی ۵۰۰ در ابعاد بزرگ تولید شده تا در مکان‌هایی مانند سالن و راهروهای عمومی پهن شوند. مقاومت بالای این فرش ها در برابر شست و شو، یکی دیگر از دلایل مناسب بودن برای مکان های شلوغ و پر تردد است.

تاثیر گذار در صادرات:

فرش های ۵۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰ به دلیل قیمت مناسب و ارزش بالای پول (ارز) مشتریان خارجی فرش ماشینی کاشان، باعث شده تا فرش ۵۰۰ شانه جز برترین فرش ها در زمینه صادرات و همچنین توانسته توجه بسیاری از  کشورها به خصوص کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس را به خود جلب کند.

کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان با سابقه بسیار طولانی در زمینه بافت فرش ماشینی با کیفیت و کسب رتبه ممتاز در این زمینه از نگاه شما مشتریان و خواهان فرش ماشینی، با تولید فرش ۵۰۰ شانه در بالاترین حد کیفیت می تواند به شما کمک کند که با خرید این رتبه از  فرش از کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان بعد از خرید رضایت شما از این خرید سالم دو چندان باشد.

روش های خرید فرش ماشینی ۵۰۰ شانه کوروش کاشان

تخفیفات ویژه فرش ۵۰۰ شانه در کارخانه فرش کاشان

شما عزیزان می توانید با مراجعه مستقیم خود در درب کارخانه به نشانی کاشان، شهرک فتح المبین ، روبروی دارالسلام، جنب ایران خودرو، کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان و یا با مراجعه به نمایشگاه خود کارخانه به نشانی تهرانپارس شرقی ، بعد از میدان شاهد، خیابان ۱۹۶شرقی، بین چهارراه ۱۳۵و ۱۳۷ پلاک ۷۸ فرش کوروش می توانید فرش های ۵۰۰شانه را با قیمت تولید و زیر قیمت بازار خریداری کنید.

خرید اینترنتی :شما عزیزانی که نمی توانید به صورت حضوری در درب کارخانه در کاشان یا نمایشگاه خود کارخانه واقع در تهرانپارس شرقی ثبت سفارش خود را انجام دهید، می توانید با مراجعه به سایت www.bfarsh.com با خیال راحت طرح خود را انتخاب و خرید کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرش کاشان خرید اینترنتی فرش کوروش کاشان کارخانه فرش فرش ماشینی فرش ها بافت فرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس

رئیس اداره برق کاشان ضمن اشاره به نصب ۶.۵ مگاوات نیروگاه خورشیدی در کاشان گفت: کاشان رتبه نخست کشوری نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، شاپور حدادی بعد از ظهر امروز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال 50 ترانس جدید برای پایداری و تقویت شبکه برق شهرستان کاشان پیش‌بینی شده که 40 میلیارد تومان به این موضوع اختصاص داده می‌شود، اظهار داشت: برای توسعه زیرساخت‌های برق شهرستان کاشان 300 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده و طی دو سال اخیر در شهرستان کاشان 23 درصد افزایش مصرف برق داشته و این افزایش مصرف نسبت به افزایش مصرف کشوری بیش از دو برابر است.

رئیس اداره برق شهرستان کاشان با بیان اینکه 17 درصد از مشترکین خانگی این شهرستان از خرداد تا شهریور سال گذشته پرمصرف هستند، ابراز داشت: 26 درصد از مشترکین خانگی در ایام عادی یعنی از مهر تا اردیبهشت نیز پرمصرف بوده و این مشترکین یقینا با ارائه و دریافت آموزش‌های لازم تعداد این نوع از مشترکان کاهش قابل توجهی پیدا می‌کند.

وی ضمن گرامیداشت روز ملی صنعت برق گفت: طی دو سال گذشته 212 کیلومتر شبکه فشار ضعیف ایجاد شده و 36 کیلومتر شبکه فشار متوسط نیز ایجاد شدا است و 19هزار و 852 لامپ معیوب و سوخته نیز تعویض شده و 216 دستگاه ترانس هوایی در دو سال گذشته نصب شده است.

حدادی با بیان اینکه بودجه سال جاری نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم این بودجه در سال جاری جذب شود در حالی که سال گذشته بودجه عمرانی به 170 میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد کل مشترکین شهرستان کاشان 212هزار و 519 نفر است، تاکید کرد: 81 درصد مشترکین خانگی، کشاورزی و صنعت و روشنایی معابر هر کدام یک درصد، مشترکان عمومی سه درصد و سایر مصارف 13 درصد است.

رئیس اداره برق کاشان با بیات اینکه 42 درصد از مصرف برق این شهرستان را حوزه صنعت تشکیل می‌دهد، افزود: 26 درصد از مصارف برق در کاشان را حوزه مشترکین خانگی تشکیل می‌دهند  در حالی که کاشان طی هشت ماه مناطق عادی محسوب شده و چهار ماه جزء مناطق گرمسیری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تعرفه برق مناطق گرمسیری شامل قمصر، برزک و نیاسر کاشان نمی‌شود، ابراز داشت: تعرفه برق مناطق گرمسیری شامل شهر کاشان و بخش مرکزی شهرستان کاشان است و این موضوع باید مد نظر مشترکان باشد.

ساخت نیروگاه خورشیدی در پالایشگاه بیدبلند

حدادی با بیان اینکه کاشان در مقام اول نصب نیروگاه‌های خورشیدی در استان اصفهان قرار دارد، تصریح کرد: این ادعا وجود دارد که کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس رتبه نخست کشوری دارد به نحوی که 315 نیروگاه خورشیدی در کاشان نصب شده که ظرفیت آنان 6.5 مگاوات است و امسال نصب 53 نیروگاه خورشیدی نیز در کاشان در دستور کار قرار دارد‌.

انتهای پیام/801/.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • شانه‌زدن مو‌های آقای رئیس‌جمهور سوژه شد (فیلم)
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید