Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد احمدی زاده، عصر شنبه در آیین معارفه فرماندار شهرستان گراش، بدون اشاره به شمار طرح‌های افتتاح شده، افزود: این رقم به غیر از صرف ۲۰ هزار میلیارد تومان برای کارخانه آلومینیوم جنوب فارس در شهرستان لامرد بوده است.

وی اظهار داشت: افتتاح این پروژه‌ها ظرف یک سال، در شرایطی بوده که دولت در بدترین شرایط مالی و با بحران‌های مختلف مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی زاده، به برخی بحران‌ها و شرایط خاص استان فارس در چند سال قبل و به ویژه یک سال گذشته اشاره و بیان کرد: از جمله این بحران‌ها می‌توان از وقوع سیل، زلزله و بحران‌های طبیعی، بحران‌های اجتماعی و حتی امنیتی از جمله مسائل آبان ۹۸، موضوع تقسیمات کشوری و شیوع کرونا نام برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس، با برشمردن شماری از دستاوردها و اقدام‌های ماندگار دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: برخی به جای آنکه خود را با معیارها و جریان اصیل اعتدال تطبیق دهند و جانب انصاف را در نقد عملکرد دولت رعایت کنند، پیوسته در پی تخریب و بحران سازی علیه دستاوردها و عملکرد این دولت هستند.

احمدی زاده، با تاکید بر اینکه در ارزیابی عملکرد دولت تدبیر و امید باید منصفانه داوری کرد، بیان داشت: قبل از شروع دولت یازدهم، میزان تورم بالای ۴۰ درصد و نرخ رشد اقتصادی نیز منفی هفت درصد بود.

وی ادامه داد: بی ثباتی در بازار ارز که منجر به بی نظمی‌های فاحش فعالیت‌های اقتصادی در کشور شده بود، وجود تحریم‌های ظالمانه، کم رنگ شدن اعتماد اجتماعی و دامن زدن به اختلاف‌های عمیق، از دیگر معضلات و مشکلات تحمیلی در زمان شروع به کار دولت یازدهم بود.

احمدی زاده اضافه کرد: تک رقمی شدن تورم و کاهش یافتن آن به زیر ۱۰ درصد یکی از بزرگترین دستاورد این دولت محسوب می‌شود.

این مقام مسوول افزود: قبل از دولت یازدهم، نرخ رشد اقتصادی کشور منفی ۶ درصد بود اما در دولت تدبیر و امید این رقم به نرخ رشد بالای ۶ درصد رسید.

او گفت: در نقد دولت باید تمام شرایط و جوانب مد نظر قرار گیرد و اگر دولت هم اینک به دلیل تحریم‌های ظالمانه، مشکلات و بحران‌ها در برخی امور با مشکل رو به رو شده، نباید فراموش کرد که این دولت دستاوردها و اقدام های ماندگاری در بخش‌های مختلف نیز داشته است.

احمدی زاده بیان کرد: ۱۰ میلیون نفراز اقشار ضعیف جامعه با تدبیر این دولت زیر پوشش بیمه قرار گرفته‌اند و این یکی دیگر از اقدام‌های ماندگار و دستاوردهای شاخص این دولت به شمار می‌آید.

خصوصیات بارز شخصیتی شهید سلیمانی، بهترین الگو برای مسوولان است 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: بسیاری از خصوصیات بارز شخصیتی و رفتاری شهید سلیمانی اکنون می تواند چراغ راه و بهترین الگو در حوزه مدیریتی برای مدیران و مسوولان باشد.

وی، با بیان اینکه شهید سلیمانی دارای جذبه و جاذبه‌های شخصیتی خاصی بود، اظهار داشت: رفتارهای اعتدال گرایانه و انقلابی‌گری وی از جمله خصوصیات برجسته این شخصیت کم نظیر و مجاهد نستوه بود.

احمدی زاده ادامه داد: سختکوشی، نظم و انضباط کاری و سرعت عمل در امور از دیگر ویژگی‌های بارز شخصیتی شهید سلیمانی بود و او در حوزه نظامی و دیپلماسی نیز یک فرد مسلط، کاربلد و با تدبیر بود.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه ابومهدی المهندس، معاون سازمان الحشد الشعبی عراق و تعدادی از همرزمانشان بامداد جمعه (سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸) در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و با شلیک پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

استقرار و ارتقای اداره‌های گراش عملیاتی شود

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، گراش، خنج و اوز در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین از فرماندار جدید شهرستان گراش خواست از تمام ظرفیت‌های قابل توجه موجود در این منطقه در حوزه‌های مختلف برای رونق، شکوفایی و جلب رضایت مردم بهره گیرد.

حسین حسین زاده گفت: یکی از ظرفیت‌های عظیم و منحصر به فرد شهرستان گراش، نیروی انسانی کارآمد، نخبه، خیران و نیک اندیشان هستند که همواره به عنوان یک بازوی توانمند در کنار دولت و مجموعه مسوولان و مدیران اجرایی برای رونق و آبادانی منطقه مشارکت داشته‌اند.

این نماینده مجلس، از موضوع ارتقای اداره‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان گراش به عنوان یکی از دغدغه‌های جدی مردم این شهرستان نام برد و افزود: هم اینک ۱۲ اداره در این منطقه به صورت نمایندگی و ۱۱ اداره هنوز استقرار نیافته‌اند که فرماندار جدید برای ساماندهی و انجام این کار مهم که بدون شک تاثیر فروانی در پیگیری بهتر امور مردم نیز دارد ، باید تلاش و همت بیشتری داشته باشد و این کار ناتمام را به سرانجام برساند.

حسین زاده بیان داشت: رویکرد متوازن، توجه به اجرای عدالت اجتماعی و همچنیین سرکشی و دیدارهای مردمی در همه مناطق و روستاهای شهرستان گراش نیز به طور جدی مد نظر مدیرت اجرایی باشد و از برخی نشست‌ها که جنبه تشریفاتی دارد، پرهیز شود.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت ائمه جمعه، سپاه، بسیج، جوانان، نخبگان منطقه و تشکل‌ها و انجمن‌ها و نهادهای مختلف مردمی نیز در اولویت کاری و برنامه‌های اجرایی فرماندار جدید شهرستان گراش باشد.

در این آیین، مجید غلامپور به عنوان فرماندار شهرستان گراش معرفی و از خدمات اصغر فرودی فرماندار پیشین این شهرستان تقدیر شد.

اصغر فرودی، مسوولیت فرمانداری شهرستان گراش را از سال ۹۲ تا اول مهرماه ۹۹ بر عهده داشت اما از مهرماه ۹۹ او به عنوان فرماندار ویژه شهرستان داراب معرفی شد و پس از آن علی زمانی با حکم استاندار فارس، سرپرستی فرمانداری شهرستان گراش را عهده دار بود.

شهرستان گراش در فاصله ۳۵۹ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها گراش فرمانداران تکریم و تجلیل فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گراش فرمانداران تکریم و تجلیل گراش فرمانداران تکریم و تجلیل فارس اخبار کنکور شهید سلیمانی شهرستان گراش احمدی زاده بحران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان

عملیات ساخت پیاده‌راه در خیابان باباطاهر همدان که جزو طرح‌های مصوبه طرح جامع شهری همدان بوده است امروز با حضور مسئولان و مردم آغاز شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077171 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد