Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در سفر عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به چهارمحال و بختیاری به منظور بازدید از طرح‌های اشتغالزایی این استان، اظهار داشت: کشاورزی از ظرفیت‌های مهم استان است و انتظار می‌رود این بخش به طور ویژه دیده شود و در حوزه کشت‌های متراکم و گلخانه‌ای اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازدید از طرح‌های اشتغالزایی شهرستان بروجن افزود: ۳۰ درصد جمعیت شهرستان بروجن روستایی است و در بخش بوم گردی و گردشگری از جمله در چغاخور اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است، اما محدودیت‌هایی در قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری وجود دارد که امید است با رفع مشکلات آیین نامه‌ای بتوان از این طرح به نحو مطلوبی بهره گیری کرد.

بیشتر بخوانید

نشستی به منظور رفع موانع تولید واحد‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری

نصیری احداث شهرک‌های گلخانه‌ای در روستا‌ها را از مهمترین برنامه‌های شهرستان بروجن اعلام و اضافه کرد: با توجه به مزیت‌های نسبی استان در حوزه کشاورزی ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای در سال‌های اخیر مدنظر قرار گرفته و امید است با توسعه این طرح‌ها به رونق اشتغال به ویژه در روستا‌ها کمک کرد.

او در بازدید از طرح‌های اشتغالزایی شهرستان سامان نیز با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه این شهرستان در حوزه گردشگری، اظهار کرد: احداث مجتمع‌های گردشگری و اقامتگاه‌های بوم‌گردی می‌تواند تا حد زیادی در رشد اقتصادی و اشتغال شهرستان موثر واقع شود.

نصیری افزود: این شهرستان در تولیدات محصولات باغی به ویژه گردو و بادام، یکی از استان‌های مطرح و سرآمد کشور به شمار می‌رود، اما نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی مانع بهره‌گیری مناسب از این فرصت شده است.

او احداث صنایع تبدیلی تولیدات بادام را از اولویت‌های مهم این شهرستان برشمرد و گفت: این صنایع، تحول خوبی در اقتصاد، اشتغال و ارزش‌افزوده تولیدات بادام استان فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی ایجاد اشتغال طرح های اشتغالزایی اشتغال پایدار روستایی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد

واحدیان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.

بیشتر بخوانید

تکمیل ۲۵ یادمان شهدا در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: مرحله نخست عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد خرداد امسال به بهربرداری می‌رسد.

واحدیان افزود: این طرح تا پایان سال جاری به طور کامل اجرا و افتتاح خواهد شد.

به گفته وی؛ کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • اشتغال بیش از ۶ هزار نفر در صنعت زنبورداری استان اردبیل
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای