Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبادیان دهکردی کارشناس مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، گفت: این کارگاه مجازی کاریکاتور با استادی و هدایت احمدرضا سهرابی هنرمند و روزنامه نگار برجسته شیرازی طراحی شده است.

او، بیان کرد: از آن جا که در تنگنای مالی سهم فرهنگ و هنر است و از سبد خانوار کم می‌شود، بنابر این برنامه یادشده مانند دیگر برنامه‌های آموزشی فصل زمستان این حوزه رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادیان دهکردی، تصریح کرد:  با توجه به محدودیت‌های بهداشتی بهترین شیوه برگزاری مجازی کارگاه است، اما نظر به محدودیت پذیرش اولویت با علاقه مندانی است که زودتر اقدام به ثبت نام کنند.

کارشناس مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، ادامه داد: ۱۵ دی ماه، آخرین مهلت ثبت نام در این سلسله کارگاه‌های آموزشی است و علاقه مندان برای ثبت نام بایستی مشخصات کامل فردی خویش را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۳۹۸۵۰۶۴۲۶ ارسال کنند.

احمدرضا سهرابی روزنامه نگار و کاریکاتوریست روزنامه عصر مردم شیراز بوده که در زمینه کاریکاتور با روزنامه‌های همشهری، اعتماد، فرهیختگان، جام جم و عصر مردم همکاری داشته و تاکنون در بیش از ۱۰۰ جشنواره جهانی کاریکاتور شرکت کرده است.

دریافت جایزه از ۲ دوره جشنواره سراسری مطبوعات ایران، جایزه اول کاریکاتور نخستین جشنواره روزنامه‌نگاران جوان ایران، جایزه اول نخستین جشنواره مطبوعات خلیج‌فارس، جایزه دوم کاریکاتور نخستین جشنواره ملی طنز مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور، لوح تقدیر از دو دوره جشنواره بین‌المللی کاریکاتور LM چین، راه‌یابی به نمایشگاه و چاپ آثار در کتاب سال جشنواره‌های بین‌المللی کاریکاتور اومیا ژاپن، مازاتلان مکزیک، برلین آلمان، نیلس بوگه دانمارک و هفت جایزه ملی دیگر از افتخارات این کاریکاتوریست در حوزه کاریکاتور است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه هنری فضای مجازی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۸ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مهم‌ترین مطالبی که مطبوعات و خبرگزاری‌های استان فارس، امروز هشتم اردیبهشت در رسانه‌های خود مطرح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۹ اردیبهشت
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۸ اردیبهشت
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس