Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمد نورعلی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، اظهار داشت: شرکت لک دانه نورعلی در حوزه واردات و صادرات نهاده‌های دامی در کشور فعالیت می‌کند و مقر اصلی آن در استان است.

وی بابیان اینکه در سنین نوجوانی و جوانی در ورزش والیبال لرستان فعالیت می‌ کردم، افزود: در آن سال‌ها به این نتیجه رسیدم که مهم‌ترین سد مقابل پیشرفت جوانان لرستان نبود سرمایه‌گذار بخش خصوصی در ورزش استان است و در همین راستا همیشه آرزو داشتم روزی بتوانم آن مانع بزرگ را مقابل والیبال دوستان لرستانی بردارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی لک دانه نورعلی کوهدشت بیان کرد: هدف اصلی تأسیس این باشگاه شکوفایی استعدادهای والیبال لرستان و قرار دادن آنان در مسیر پیشرفت و کسب افتخار برای استان و درنهایت برای کشور است و هیچ‌گونه چشم‌داشتی به کمک‌های مالی دولت نداریم.

نورعلی با اشاره به اینکه باشگاه لک دانه کوهدشت امسال در گروه دوم مسابقات لیگ یک والیبال کشور حضور خواهد داشت، تصریح کرد: هدف اصلی باشگاه در فصل اول با توجه به کادر فنی مجرب و بازیکنان توانمند، قهرمانی در مسابقات لیگ یک والیبال کشور است.

وی خاطرنشان کرد: یک تیم والیبال نیازمند 20 بازیکنان است که در حال حاضر باوجوداینکه هنوز 20 نفر تیم تکمیل‌نشده است 10نفر از بازیکنان تیم از استعدادهای لرستان هستند همچنین بیش از 95 درصد بازیکنان تیم تجربه حضور در مسابقات لیگ یک والیبال کشور را دارند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی لک دانه نورعلی کوهدشت گفت: دور اول مسابقات لیگ یک از اوایل بهمن ماه در دو گروه نه تیمی و هشت تیمی به‌صورت متمرکز در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود که تیم لک دانه کوهدشت در گروه دوم این مسابقات قرار دارد.

نورعلی بابیان اینکه به دنبال این هستیم که سال آینده تیم لک دانه کوهدشت در سوپر لیگ والیبال کشور حضورداشته باشد، اظهار داشت: تمامی امکانات برای دستیابی به این موضوع فراهم‌شده است همچنین به دنبال این هستیم علاوه بر آقایان تیم والیبال بانوان استان نیز در مسابقات سوپر لیگ سال آینده کشور حضورداشته باشد.

انتهای پیام/85020

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال ورزشی لیگ یک قهرمانی مسابقات لیگ یک والیبال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۷۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا

سامیار عبدلی، سریع‌ترین شناگر ایران در جریان مسابقات قهرمانی شنا آلمان، موفق به هت‌تریک رکوردشکنی ملی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، سامیار عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد این مسابقات با ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ رکورد این ماده که پیش از این به نام خود ثبت بود را بهبود بخشید. او هم‌چنین در مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابه‌جابی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شد که پیش از این در مسابقات شنا بازی‌های آسیایی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با زمان ۰۰:۲۲.۸۰ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود و به عنوان سریع‌ترین شناگر ایران شناخته می‌شد.

ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند:

رکورد پیشین:

بازی های آسیایی هانگژو، مهر ۱۴۰۲، ثبت زمان ۰۰:۲۲.۸۰

رکورد جدید:

مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلما، اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴

ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند:

رکورد پیشین:

مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان، اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبت زمان ۰۰:۵۰.۴۵

رکورد جدید:

مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان، اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • قهرمانی استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی در مسابقات لیون فرانسه
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • (تصاویر) مسابقات والیبال در گِل
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور