Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبینار تخصصی «زبان فارسی در کشورهای حوزه آفریقا» (۱۵ دی‌ماه) به همت بخش بین‌الملل اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وبینار تخصصی «زبان فارسی در کشورهای حوزه آفریقا»، امروز دوشنبه (15دی‌ماه) ساعت 10 تا 12 به وقت تهران به همت بخش بین‌الملل اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مجازی، فاطمه بخیت، استادیار دانشگاه صنعا با موضوع «وضیعت زبان فارسی در یمن»، ابوذر طوقانی، رایزن فرهنگی ایران در کنیا با موضوع «وضیعت زبان فارسی در کنیا» و احمدعلی محسن‌زاده، رایزن فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی با موضوع «وضیعت زبان فارسی در آفریقای جنوبی» سخنرانی می‌کنند.

در بخشی دیگر، ابوذر فاروقی، کارشناس دیپلماسی عمومی سفارت ایران در سنگال با موضوع «وضیعت زبان فارسی در سنگال و دانشگاه شیخ آنتادیوب» و سجاد امیری، مدیر مرکز آموزش زبان فارسی در مسقط «وضیعت زبان فارسی در مرکز آموزش» به ارائه مطالب خود می‌پردازند.

بنابر اعلام این خبر، این نشست در بستر مجازی اسکای روم به نشانی اینترنتی https://www.skyroom.online/ch/tibf2021/zabanfarsi3 در دسترس علاقه‌مندان است.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی کتاب تهران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی آفریقای جنوبی فرهنگی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی

سیدابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در «دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این اجلاس بین جمهوری اسلامی ایران و قاره پرظرفیت آفریقا، بر اهمیت برنامه‌ریزی دقیق با زمان‌بندی مشخص برای تحقق اهداف اجلاس تاکید کرد. رئیس جمهور با بیان اینکه زمینه‌های همکاری خوبی میان ایران و کشورهای آفریقایی وجود دارد خاطرنشان کرد: امیدوارم این نشست منشاء تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های سازنده و موثری برای ارتقای اقتصاد مکمل و اثربخش میان ایران و کشورهای آفریقایی و منشا پیشرفت اقتصادی بیش از پیش برای دو طرف باشد.

دریافت 81 MB

تدوینگر: امین نصراللهی                       

دیگر خبرها

  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • (ویدئو) دردسرهای فریدون زندی برای صحبت به زبان فارسی
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • شاعری که مایه افتخار ایرانیان است
  • ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی