Web Analytics Made Easy - Statcounter

  ابراهیم رضایی با تاکید بر ضرورت تقویت بودجه دفاعی کشور ،گفت: پیگیری برای افزایش بودجه دفاعی باید یکی از اولویت های مجلس شورای اسلامی باشد چرا که با وجود قرار گرفتن در یک منطقه پر آشوب، ما از حیث بودجه دفاعی در سطح پایینی نسبت به کشورهای منطقه قرار داریم.

وی بیان کرد: از طرف دیگر، برخی از صنایع ما در حوزه دفاعی نیاز به نوسازی و به روز شدن دارند که نیازمند بودجه است و باید در بودجه امسال و سال های آینده این نوسازی ها لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته بیشتر از اینکه افزایش بودجه دفاعی مورد تاکید قرار گیرد، تحقق صد درصدی آن باید مد نظر باشد چرا که یکی از گلایه‌های نیروهای نظامی و صنایع دفاعی ما تحقق نیافتن بودجه است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در سال‌های گذشته، در برخی موارد کمتر از ۵۰ درصد از بودجه برخی از صنایع دفاعی و نیروهای نظامی و انتظامی ما تخصیص یافته است که مجلس وظیفه دارد با استفاده از ابزارهای نظارتی خود در تحقق بیشتر منابع دیده شده در بودجه اهتمام داشته باشد.

وی اظهار داشت: نحوه توزیع بودجه همواره مورد انتقاد بوده و اصلاح ساختار توزیع بودجه یک ضرورت و مطالبه رهبر معظم انقلاب است و باید محقق شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ابراهیم رضایی بودجه دفاعی مجلس مجلس بودجه دفاعی ابراهیم رضایی نوسازی تجهیزات دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تقویت صنایع نظامی آمریکا به هزینه اوکراین
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»