Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران عباس باشتی در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی با چهل تیم مراقبتی در سطح شهرستان دایر است.

 وی ادامه داد: ۱۷پایگاه  سلامت در سطح شهرستان  دایر است که از این تعداد ۱۳پایگاه در سطح شهر دوگنبدان و چهار پایگاه  سلامت در روستاهای گچساران  در زمینه اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران ابراز کرد:104 هزار نفر در قالب 31هزار خانوار جمعیت  تحت پوشش طرح محله محور شهید سلیمانی هستند.

وی ادامه داد: ۶۲۸تیم نظارتی، حمایتی و عملیاتی برای اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی  تشکیل شده است.

عباسی با اشاره به اینکه تیم‌های 2 نفره در قالب رصد و پایش خانوارها تشکیل شده است، گفت:   تاکنون 800رپیدنت تست  کرونا در بین پایگاه ها توزیع شده است که  500تست رپیدنت  انجام گرفته به جهت شناسایی افراد بیمار استفاده شده است.

وی در ادامه از شیوع موج دوم کرونا در آبان ماه اشاره  و خاطرنشان کرد: در آبان ماه امسال شمار مبتلایان به ویروس کرونا افزایش داشته است که با اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در آذرماه شاهد کاهش تعداد مراجعه کنندگان  به بیمارستان هستیم لیکن در اویل این هفته شمار مراجعه کنندگان به بیمارستان افزایش داشته است.

انتهای پیام/82031

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید غربالگری سلامت درمان اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 6090199 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد