Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزير نيرو در امور برق و انرژی تاكيد كرد: با توجه به نقش بسزايی كه اصلاح روشنايی معابر در كاهش مصرف دارد، مديران برقی بايد به صورت عملياتی روشنايی ها را بررسی و برنامه ها برای اصلاح آن را تسريع كنند. خبرگزاری میزان - همایون حائری در جلسه ستاد مدیریت سوخت نیروگاه ها، صنایع و مدیریت مصرف انرژی (گاز وبرق) کشور که در مرکز پایش صنعت برق و ارتباط ویدئوکنفرانسی با شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برگزار شده بود، با اشاره به این که نزدیک به ۲۵۰ میلیون مترمکعب از گاز کشور در بخش گرمایش مصرف می‌شود، اضافه کرد: هرگونه تلاش برای کاهش مصرف برق می‌تواند به طور مستقیم درمصرف گاز تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر نیرو در اموبرق و انرژی با تاکید برضرروت بررسی‌های میدانی توسط مدیران خاطرنشان کرد: با توجه به نقش بسزایی که اصلاح روشنایی معابر در کاهش مصرف دارد، مدیران برقی باید به صورت عملیاتی روشنایی‌ها را بررسی و برنامه‌ها برای اصلاح آن را تسریع کنند. بیشتر بخوانید: کاهش یک میلیون لیتری مصرف سوخت نیروگاه‌ها با تعدیل روشنایی‌ها حائری از احتمال تداوم این شرایط تا ۴۰ روز آینده خبرداد و گفت: حفظ پایداری شبکه برق بسیار ضروری است و اگر صنعت برق توانست پیک بیش از ۵۷ هزار مگاواتی تابستان را پشت سربگذراند، می‌تواند در این مقطع نیز موثر عمل کند.
 محمدحسن متولی زاده مدیرعامل توانیر نیز در این نشست با تاکید بر این که باید برای تشویق مردم برای کاهش مصرف تلاش کنیم، تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی برای آگاه سازی مردم از روش‌های کاهش مصرف بسیار ضروری است.
متولی زاده همچنین از طرح ریزی برگزاری مسابقه‌ای میان شهر‌ها خبرداد و گفت: این مسابقه در کنار مشوق‌هایی که به صورت فردی برای مشترکان اعمال می‌شود، می‌تواند نتیجه کار جمعی مردم هر شهر را برای کاهش مصرف نشان دهد.
وی با اشاره به این که جزئیات این مسابقه به زودی اعلام خواهد شد خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی باید روزانه ۱۶ هزار مگاوات ساعت مدیریت مصرف شود که برنامه‌های عملیاتی در این خصوص به استان‌ها اعلام شده است.
مدیرعامل توانیر همچنین از ارسال پیامک‌هایی یکسان به مشترکان برق خبرداد و اظهارامیدواری کرد که این پیامک‌ها بتواند در کنار سایر راهکار‌های ارتباطی و آموزش روش‌هایی ساده به هموطنان، در مدیریت مصرف برق و گازموثر باشد.   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نیرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو کاهش مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

کد خبر 847204 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها تهران تصادف حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • ۷ نوشیدنی خوشمزه که میل به شکر را در شما به صفر می‌رساند
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر