Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی غفاری  روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا بدهی مالیاتی این شرکت ها را بیش از ۲۱۷میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: براساس تهاتر بدهی مالیاتی فعالان اقتصادی با مطالبات آنان از دولت با  استفاده از اوراق تسویه خزانه پرداخت پایاپای می شود.

وی با بیان اینکه استفاده از اوراق تسویه اقدام ارزشمندی برای تهاتر مطالبات و بدهی مالیاتی فعالان اقتصادی است ،از دیگر شرکت های واجد شرایط خواست تا برای استفاده از مزایای تهاتر اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفاری تاکید کرد: اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در کمترین زمان ممکن امور مربوط به درخواست متقاضیان تهاتر را انجام می دهد تا  از این طریق زمینه برای وصول مطالبات مودیان از دولت و پرداخت بدهی مالیاتی فراهم شود.

وی ابراز داشت: با توجه به محدودیت های زمانی و اعتبار تهاتر ،متقاضیان هر چه سریعتر برای تحقق این امر مهم اقدام کنند.

دولت هرساله درقانون بودجه مبلغی برای تهاتر مطالبات و بدهی های مالیاتی  فعالان اقتصادی اختصاص می دهد که این مهم در وصول مطالبات بخش خصوصی از دولت و نیز پرداخت بدهی مالیاتی آنان اقدام موثری خواهد بود.

میزان درآمدهای مالیاتی سال ۱۳۹۸ کهگیلویه وبویراحمد حدود چهار هزار میلیارد ریال اعلام شده است.

کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ هزار مودی مالیاتی دارد.

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا سازمان امور مالیاتی کشور کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا اخبار کنکور بدهی مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏