Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جی اس ام،وان پلاس امروز رسما اعلام کرد که دستبند سلامتی این شرکت به‌زودی در هند معرفی می‌شود. پیش‌تر در گزارشی اعلام شده بود که این محصول زودتر از ساعت هوشمند وان پلاس از راه می‌رسد و حالا ظاهرا زمان زیادی تا رونمایی از آن باقی نمانده است.

اکانت توئیتر وان پلاس هند می‌گوید: «امسال آمده‌ایم تا به شما در رسیدن به اهداف تندرستی‌تان کمک کنیم و زندگی را برایتان راحت‌تر نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» در تصویری که از سوی این شرکت منتشر شده برند وان پلاس را روی چیزی می‌بینیم که احتمالا بخش پایینی دستبند آن‌هاست. بر روی این پوستر نوشته شده: «چهره جدید تندرستی به‌زودی می‌آید.»

صفحه فرود وان پلاس بند در وب‌سایت رسمی وان پلاس هم به عرضه زودهنگام این دستبند اشاره می‌کند. با این حال، هنوز هیچ تاریخی برای معرفی این دستگاه اعلام نشده است. وان پلاس بند همچنین حالا صفحه‌ای اختصاصی در فروشگاه آمازون دارد که در آن‌جا به وجود قابلیت پیگیری وضعیت خواب و اپلیکیشن همراه آن اشاره شده است.

در گزارش قبلی گفته شده بود که دستبند هوشمند وان پلاس قیمتی کمتر از ۴۰ دلار خواهد داشت تا به رقابت با می بند شیائومی برود. این دستگاه احتمالا نمایشگری ۱.۱ اینچی از نوع امولد خواهد داشت و بندهای آن در سه رنگ آبی، مشکی و خاکستری عرضه می‌شود. دستبند وان پلاس باید به سنسورهای مختلفی از جمله SpO2 مجهز شود تا بتواند سطح اکسیژن خون را پایش کند.

افشاگر معروف، ایشان آگاروال، مدعی است که این محصول در تاریخ ۱۱ ژانویه مصادف با ۲۲ دی معرفی می‌شود. وان پلاس بند عمر باتری ۱۴ روزه و استاندارد IP68 خواهد داشت. این دستگاه می‌تواند ۱۳ حالت ورزشی را شناسایی کند و به‌صورت پیوسته ضربان قلب را به ثبت برساند.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: وان پلاس دستبند هند دستبند هوشمند وان پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، سجاد عباسی فشمی مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ گفت: با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث که در حقیقت بهترین‌ها و برترین‌های این صنعت هستند، اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ماه‌های گذشته و با همکاری دانشگاه‌های مطرح کشور، فرایند دریافت رزومه از فارغ‌التحصیلان یا دانشجویایی که در ترم‌های پایانی حوزه‌های مرتبط با صنایع سلامت یا تجهیزات پزشکی مشغول به تحصیل هستند، جهت تصدی چندین موقعیت شغلی مورد نیاز زیست بوم انجام شده و تاکنون صدها رزومه به دست ما رسیده که بررسی‌های اولیه و غربال آن در حال انجام است.

عباسی فشمی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ایستگاه کار، رویداد صدف جاب میت خواهد بود. هدف صدف جاب میت ارتباط و اتصال بین صنعت، دانشگاه و فناوری است، به نحوی که مصاحبه‌های استخدامی افراد و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در محل نمایشگاه انجام خواهد شد.

مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگانی که در قالب فردی یا در گروه‌های دانشجویی از ایستگاه کار بازدید می‌کنند، می‌توانند رزومه خود را برای سامانه صدف ارسال کنند. اما تنها تفاوت فرایند آنان این است که غربالگری و هماهنگی جلسات آنها پس از اتمام نمایشگاه اجرا خواهد شد. همچنین در محل غرفه برای افرادی که می‌خواهند تحصیلات دانشگاهی در حوزه سلامت داشته و هنوز مردد به انتخاب رشته هستند و نیز دانشجویانی که در ترم‌های ابتدایی هستند، مشاوره‌های شغلی و منتورینگ در نظر گرفته شده است.

به نقل از پارک فناوری پردیس، کارفرمایان و کارجویان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی می‌توانند به سامانه صدف به نشانی iranhealth۲۰۲۴.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6090208 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • دستبند زدن بر دست‌های علم
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»