Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:47:22 GMT

مرور اسلام ناب را تبلیغ ارزش های دفاع مقدس می دانیم

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۷۴۱۵

مرور اسلام ناب را تبلیغ ارزش های دفاع مقدس می دانیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک میان بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و سازمان تبلیغات اسلامی که امروز سه شنبه ۱۶ دی ماه ۱۳۹۹ در موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: ما در عصر حضرت امام (ره) زندگی می‌کنیم. پس از ظهور بزرگ مردی به نام امام روح الله خمینی دوگانه‌های موهوم مجالی برای طرح شدن ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح ما از صحبت‌های بین دوگانه بین دین و دنیا، دین و زندگی، دین و دوستی، علم و دین فراتر رفته است. نمی‌شود به این دوگانه موهوم گرفتار شد که حرف‌هایی مجزا در خصوص اسلام یا انقلاب می‌زند.

وی ادامه داد: ارزش‌های اسلام یا دفاع مقدس هردو در یک راستا هستند.

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه مرور ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همان مرور اسلام ناب است گفت: انسان‌های بزرگی در ایام دفاع مقدس جلوه‌گر شدند که مرور همین‌ها مرور اسلام است. حضرت امام (ره) به علما نوشتند هفتاد سال عبادت کردید اما وصیت نامه شهدا را بخوانید تا متوجه شوید که چطور یک شبه ره صد ساله را می‌شود طی کرد.

وی ادامه داد: مرور ارزش‌های انقلاب مرور اسلام ناب در گستره جغرافیایی است لذا ما با خادمین فرهنگ جهاد و مقاومت امروز همراه شده‌ایم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: این برنامه امروز همراهی‌اش صوری و دیپلماتیک نیست. این تفاهم نامه کتابت شده یک اعتقاد است.اینجور مکتب امام (ره) را فهمیدیم که ارزش‌های دفاع مقدس را باید تبیین کنیم. ما ماموریتمان را ترویج ارزش‌های دفاع مقدس می‌دانیم.

قمی با اشاره به ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با هم افزایی های راهبردی می‌توانیم یاری رسان هم باشیم و با اشتیاق آمدیم تا فتح بابی برای خدمت مؤثر داشته باشیم. سازمان تبلیغات اسلامی با ظرفیت‌های بی بدیل و گسترده جامعه قرآنی، هیأت‌های مذهبی و هنری و تبلیغ حتماً برای تبیین مکتب حضرت امام و حاج قاسم به این هم افزایی دامن خواهد زد و منشأ برکاتی زیاد خواهد شد.

وی در پایان گفت: به مجاهدینی که در را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش می‌کنند خسته نباشید عرض کرده و اعلام می‌کنم سازمان تبلیغات اسلامی حرکت جدی در تببین اسلام ناب را در دستور کار قرار خواهد داد.

کد خبر 5114557

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس حجت الاسلام محمد قمی موزه دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران سازمان تبلیغات اسلامی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قاسم سلیمانی آیت الله مصباح یزدی قرآن قرآن کریم رادیو قرآن انقلاب اسلامی ایران عراق سوریه فلسطین مقام معظم رهبری امام خمینی ره سازمان اوقاف و امور خیریه سازمان تبلیغات اسلامی مرور اسلام اسلام ناب دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است

امام جمعه رفسنجان گفت: اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش «شهردار شو» همان کاری بود که امام (ره)به عنوان بنیانگذار در دوران دفاع مقدس انجام داد و جوانانی مانند دهه هشتادی‌های امروزی چالش بزرگ انقلاب را که همان جنگ تحمیلی بود، از میان برداشتند و به پیروزی رساندند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: خداوند در قرآن از پیامبر (ص) به عنوان انسان برجسته در همه زمینه‌ها یاد کرده و مشورت کردن با مردم را به وی متذکر می‌شود.

وی با اشاره به اقدام شهرداری در راه‌اندازی پویش رقابتی «شهردار شو»، افزود: اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان همان کاری بود که امام (ره) به عنوان بنیانگذار در دوران دفاع مقدس انجام داد و جوانانی مانند دهه هشتادی‌های امروزی چالش بزرگ انقلاب را که همان جنگ تحمیلی بود، از میان برداشتند و به پیروزی رساندند.

امام جمعه رفسنجان خطاب به شهردار تصریح کرد: امروز شما با همکاری شهرداری و شورای شهر به جوانان توانمند دهه هشتادی میدان و شخصیت دادید و به آن‌ها اعتماد کردید و از فکر و اندیشه آنان استفاده می‌کنید؛ مطمئن باشید این جوانان غیرتی پای کار خواهند بود و شما را به عنوان شهردار موفق در کشور معرفی خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت برای مشاهده و انتقال تجربه موفق شهرداری و انتقال آن به هیئت دولت، گفت: این الگوی موفق را در کشور عملیاتی و اجرایی کنید و مطمئن باشید کشور از این جوانان برخوردار است و می‌توانند منشأ اثر باشند.

عسکری با بیان اینکه مدیرانی چون استاندار کرمان و سردار سلیمانی نیز در دوران دفاع مقدس با داشتن سن کم از رزمندگان دفاع مقدس بوده‌اند که به آن‌ها اعتماد شده است، بیان کرد: این جریان اکنون در دست جوانان دهه هشتادی است و مدیریت شهری برای کار، فکر و عمل جوانان احترام قائل شده است.

به گزارش ایمنا، آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت، استاندار کرمان و مسئولان استانی و محلی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

کد خبر 748898

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم