Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خلیلی اظهار داشت: این طرح یکی از طرح های ملی توسعه گردشگری ورزشی ویژه بانوان است که در راستای افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت این قشر ارزشمند برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علی خلیلی اظهار داشت: این طرح یکی از طرح های ملی توسعه گردشگری ورزشی ویژه بانوان است که در راستای افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت این قشر ارزشمند برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان از آغاز اجرای طرح طبیعت گردی در استان خبر داد وافزود: این طرح یکی از طرح های ملی توسعه گردشگری ورزشی ویژه بانوان است که در راستای افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت این قشر ارزشمند برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه  تصریح کرد: با بهره گیری از پتانسیل فعالیت های ورزشی می توانیم، غنی سازی اوقات فراغت را در قالبی تفریحی همراه با نشاط روحی و جسمی و در فضای اعضای خانواده فراهم کنیم .

مسئول ارشد ورزش استان در ادامه اظهار داشت: این طرح با همکاری و نظارت معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل، معاونت امور ورزشی، مسئولین ورزش بانوان شهرستانها، هیات همگانی،کوهنوردی و پزشکی ورزشی برگزار خواهد شد. 

خلیلی هدف کلی از اجرای گردشگری و طبیعت گردی را مشارکت فعال یا غیر فعال در ورزش های رقابتی یا تفریحی یا حتی حضور در رویدادهای ورزشی به منظور لذت بردن و تشویق کردن ورزشکاران موردن علاقه ی افراد در میادین ورزشی اعلام کرد و ایجاد نشاط و شادابی برای ارتقای سطح سلامت جسمانی و روانی، افزایش سهم ورزش در غنی سازی اوقات فراغت، ارتقای ظرفیت حضور سالم خانواده ها در طبیعت و احترام، ارزش گذاری و آموزش عمومی در مورد اهمیت محیط زیست پاک و سالم را نیز از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد. 

 شهلا کاظمی معاون توسعه ورزش بانوان استان با بیان اینکه طرح طبیعت گردی خانواده در روزهای هفته در مناطق مختلف شهر با حضور بانوان بصورت پیاده روی به سمت کوهپایه ها و دامنه ها و با حضور یک مربی و یک پزشکیار در هر گروه برگزار خواهد شد تصریح کرد: اجرای این طرح با شروع وضعیت زرد و فروکش کردن شیوع گسترده بیماری کرونا در استان از هفته ی اول دی ماه و در چند شهرستان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در فضای باز آغاز شده است.

وی همچنین با اعلام برنامه طبیعت گردی شهرستان های استان در هفته جاری به صورت ذیل از علاقمندان، مادران، دختران، ورزشکاران، سمن ها و همه بانوان استان زنجان دعوت کرد جهت بالا بردن سطح سلامتی جسمانی و روانی خودشان در این برنامه ها حضور یابند.  

برنامه طبیعت گردی شهرستان های استان زنجان در هفته جاری:

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راستای افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت بانوان طرح طبیعت گردی سلامت پایدار طبیعت ماندگار افزایش سهم ورزش برگزار می شود استان زنجان اوقات فراغت طبیعت گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شورای ششم شهر اصفهان سعی کردیم رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان محقق شود.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: روز شوراها را به همه کسانی که در این حوضه فعالیت می‌کنند تبریک می‌گویم؛ کار در نهاد شورا مسئولیتی است که فراتر از جایگاه آن، گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات شهروندان و تجلی اراده آن‌ها در حکمرانی و مشارکت در اداره شهر است.

وی افزود: با توجه به اینکه به دلیل مشغله زیاد سایر کمیسیون‌ها، بر مسائل مربوط به بانوان کمتر تمرکز می‌شد، در کمیسیون خانواده رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان پیگیری شد، همچنین سعی کردیم بتوانیم در زمینه‌های تفریح کارهای بهتری انجام دهیم.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل بیشترین برنامه‌ریزی در شورای ششم انجام شده است، چراکه هوای اصفهان آلوده است و باید برای افزایش زیست‌پذیری آن تا تحقق شهر زندگی تلاش می‌کردیم.

کلاهدوزان بیان کرد: یکی از دستاوردهای شورای ششم اصفهان تشکیل کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان است که برای نخستین‌بار شکل گرفت و امیدواریم به اهداف مدنظر برسیم.

وی با اشاره به بهترین روز کاری خود در طول فعالیت شورای اسلامی شهر عنوان کرد: زمانی که ۱۰۰ اتوبوس هم‌زمان باهم وارد خطوط حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان شد و همه راننده‌ها و اتوبوس‌ها در کنار هم قرار داشتند، صحنه زیبایی را ایفا کردند و خاطره‌ای خوش در ذهن من نقش بست.

کد خبر 747889

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر