Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی افسانه‌ای شیاطین سرخ به تمجید از رشفورد و ماتا می پردازد.
به گزارش آریا، مارکوس رشفورد، ستاره جوان منچستریونایتد طی ماه های اخیر، اقدامات خیر خواهانه زیادی را برای کودکان انجام داده است و خوان ماتا نیز یک درصد از دستمزد خود را صرف امور خیریه کرده است. به نقل از دیلی میل، سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد به تمجید از مارکوس رشفورد و خوان ماتا می پردازد و در این رابطه می گوید:
رشفورد همواره پسر بسیار خوبی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که 9 ساله بود، به منچستریونایتد پیوست. کسانی هستند که طرز رفتار و اخلاق خاص خود را داشته و توانایی تغییر شرایط و اوضاع را دارند، رشفورد از این دسته از افراد است. او توانایی تغییر شرایط را دارد. رشفورد از طبقه کارگر آمده است و زندگی در چنین شرایطی چگونه است. هنگامی که من هم در مدرسه بودم، وعده های شام رایگان وجود داشت و مارکوس از چگونگی این شرایط و اوضاع آگاه است. من پسری (خوان ماتا) را در منچستریونایتد می شناسم که یک درصد از دستمزد خود را به امور خیریه بخشیده است. به کارهایی که رشفورد انجام داده نیز نگاه کنید، آن ها نشان دادند که همه فوتبالیست ها به دنبال خرید ماشین نیستند. اکثر اهالی فوتبال قلب بزرگی دارند و افراد بیکار و بی فایده‌ای نیستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرگوسن رشفورد ماتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت فوتبالیست‌های اسپانیا در روز مادر

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 18 در روز مادر در اسپانیا بود و بازیکنان ختافه موقع ورود به زمین همراه مادران و همسران‌شان وارد زمین شدند تا از آنها قدردانی کرده باشند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • چرا فنلاند شادترین کشور دنیاست؟
  • حرکت فوتبالیست‌های اسپانیا در روز مادر
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • انسان‌های غارنشین گیاهخوار بودند
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • ماه بر سلامتی کدام عضو بدن ما تاثیر می گذارد؟
  • حقایق جالب درباره چپ دست‌ها که احتمالا نمی دانستید
  • بازار هیپنوتیزم در شبکه‌های اجتماعی/ هیپنوتیزم چیست و اصلا فایده‌ای هم دارد؟
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟