Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته پنجم و ششم لیگ برتر بسکتبال در حالی به پایان رسید که سه مدعی قهرمانی یعنی شهرداری گرگان، مهرام و شیمیدر هر دو بازی خود را برد پشت سرگذاشتند و دیگر مدعی یعنی نفت آبادان یکی از دیدارهای خود را واگذار کرد. در این بین دو تیم آینده سازان و نیروی زمینی که کیفیت بسیار پایینی دارند، با 6 باخت در انتهای جدول قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتراض‌ها به داوری‌ها همچنان ادامه دارد. در جریان بازی که بارها و بارها این اعتراض‌ها وجود دارد، اما بعد از مسابقه هم صحبت‌ها علیه داوری است.

* کوهیان سردمدار معترضین

در این بین فرزاد کوهیان سردمدار محسوب می‌شود. این مربی کهنه کار که بعد از بازی با شیمیدر به داوری تاخته بود، در بازی با مهرام هم اعتراض‌هایش ادامه داشت و پس از بازی گفت: داوران اجازه ندادند دو تیم تکلیف بازی را مشخص کنند. سوت‌های نا به حقی زده شد که به ضرر ما تمام شد و نمی‌دانم رئیس کمیته داوران چکار می‌کند و به این مسائل رسیدگی نمی‌شود.

نکته جالب توجه اینکه مسئولی از فدراسیون بسکتبال پاسخ این اعتراض‌ها و انتقادها را نداده و از داوران خود دفاع نمی‌کنند و ظاهرا آنها هم موافق اشتباهات قاضیان میدان هستند.

* گلایه نفتی‌ها از فدراسیون

فدراسیون بسکتبال چند هفته قبل طی نامه‌ای به باشگاه‌ها خواستار پرداخت جریمه‌های فصل گذشته شده بود و همین باعث ایجاد حاشیه در بازی نفت آبادان و اکسون شد.

سامری پس از باخت در این مسابقه گفته بود چند ساعت قبل از بازی با ما تماس گرفتند و حضور من روی نیمکت را منوط به پرداخت پول شدند.

*فاصله طولانی بین بازی‌ها و انتقاد بازیکنان

براساس برنامه‌ای که فدراسیون در این فصل طراحی کرده، هر تیم بعد از انجام دو بازی پیاپی، دو هفته استراحت می‌کند که همین باعث انتقاد برخی بازیکنان شده است. آنها معتقدند این شرایط باعث فرسایشی شدن لیگ می‌شود.

این برنامه در شرایط کرونایی است و آنچه مشخص است اینکه بازیکنان و مربیان باید با این وضعیت کنار بیایند و ادامه دهند.

* ادامه حضور خارجی‌ها در لیگ

با وجود گذشت 6 هفته از مسابقات هنوز حضور خارجی‌ها در لیگ ادامه دارد. شهرداری بندرعباس و مس رفسنجان تیم‌هایی بودند که خارجی جذب کردند. شیمیدر نیز با رفتن وارگاس به دنبال یک بازیکن سنتر می‌گردد.

*جدول رده بندی لیگ برتر:

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر اعتراض ورزشی داوری اعتراض ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است