Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با تاکید بر این مطلب که محبوبیت شهید سلیمانی فوق العاده بود، گفت: اگر ابعاد وجودی و خاطرات و صحبت های این شهید گرانقدر جمع آوری و تدوین شود، به عنوان یک دایره المعارف بزرگ برای نسل های بعد ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین"حسن علیدادی سلیمانی" امروز در نشست تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی در محل دادگستری کل استان کرمان افزود: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  40 سال در حال  مبارزه با ظلم و جهاد بود تا سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هر فردی به نحوی در راه خدا وقف می کند اما شهید تمام وجود خود رادر راه خدا بذل و بخشش می کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: امام علی (علیه السلام) فضیلت های مختلف دارد و فاتح خیبر است، جای نبی اسلام در آن شب پرخطر خوابید، پسر عم نبی مکرم اسلام و داماد پیغمبر است اما در هیچیک از این فضیلت ها حرف از فوز نمی زند اما وقتی بحث شهادت می شود فزت و رب الکعبه را مطرح می کند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: قرآن وقتی در رابطه با پاداش اعمال صحبت می کند، گاهی اوقات چند برابر و یا چندین برابر را مطرح می کند اما برخی پادا ش ها در نزد خداوند آنقدر مهم هستند که درباره آن پاداش کلمه غیر قابل شمارش را مطرح می کند و شهادت یکی از این مواد است که پاداش آن قابل شمارش نیست.

وی با اشاره به اینکه وقتی خداوند بخواهد فردی را عزیز کند، کاری به القاب ندارد و یک چهره آنقدر جهانی می شود که مایه امید  همه مظلومان عالم است، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی مصداق بعضی از آیات قرآن است و به عنوان نمونه براساس آیه قرآن کریم"وقتی کسی ایمان آورد و عمل صالح انجام داد، خداوند محبت او را دردل همه می اندازد" و محبت سردار سلیمانی در دل مردم را در مراسم با شکوه تشییع وی مشاهده کردیم.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه نام شهید سلیمانی عالم گیر بوده است، گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه تحلیل فوق العاده و زبردست بود و نمونه تحلیل او را در جنگ 33 روزه می توان مشاهده کرد و امروز کمتر کسی در جبهه سیاست این قدرت را دارد که چنین تحلیلی را ارائه کند.

به گزارش ایسنا، "یدالله موحد" رییس کل دادگستری استان کرمان نیز در این نشست اظهار کرد: در حقیقت سردار سلیمانی در ادوار پس از پیرزی انقلاب اسلامی ایران با اتکا به ایمان راسخ به قدرت لایزال الهی و با شجاعت، هوشمندی و تیزبینی فردی خود توانست در مسیر تعالی و رشد و توسعه خصوصیات خود حرکت کند به گونه ای که این شخصیت بزرگوار امروز به عنوان یک الگو مطرح است.

وی اظهارداشت : سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اتکا به قدرت الهی، شجاعت، هوشمندی و تیزبینی خود این توفیق الهی نصیبشان شد که از فردیت خارج شوند و سعه وجود خود را آنقدر توسعه بخشند که در افکار، اندیشه ها ، قلوب و دل های انسان ها نفوذ کرده و دل انسان های آزادی خواه را تسخیر کنند و به درستی لقب سردار دل ها را به خود اختصاص دادند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به طور شگفت انگیز و معجزه آسایی در دل و جان مسلمانان نفوذ کرد، گفت: امروز می بینیم هزاران هزار جوان و نوجوان مسلمان در اقصی نقاط گیتی آرمانشان این است که زندگی خود را بر مدار تفکر، راه و مسلک حاج قاسم سلیمانی و اندیشه های او تنظیم کنند و این آن چیزی است که جهان اسلام و جبهه مقاومت که شهید سلیمانی سپهسالار این جبهه بودند، به شدت نیازمند آن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و در راستای نهضت ملی توسعه فضای ورزشی دانش آموزی، سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور در ناحیه یک آموزش و پرورش افتتاح شد.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده است.

سالن ورزشی هنرستان نور که برای اجرای کلاس درس تربیت بدنی و برنامه‌های استعدادیابی حوزه ورزش آموزش و پرورش طراحی شده است، سی و پنجمین پروژه استان قم در قالب طرح شهید سلیمانی است.

در حاشیه افتتاح این سالن از دانش آموزان برتر هنرستان نور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان