Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: در بحث واگذاری‎ها، همچون پالایشگاه و سیلوی کرمانشاه و برخی سیلو‌های دیگر، بیت‌المال به غارت رفته ولی پرونده آن‌ها در دستگاه قضایی بلاتکلیف مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری استان که امروز، ۱۸ دی ماه با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد، در خصوص لزوم بازنگری در واگذاری‌های صورت گرفته در کرمانشاه گفت: در این واگذاری ها، همچون پالایشگاه و سیلوی کرمانشاه و برخی سیلو‌های دیگر، بیت المال به غارت رفته ولی پرونده آن‌ها در دستگاه قضایی بلاتکلیف مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا اضافه کرد: تعیین تکلیف واحد‌های تعطیل شده، نیازمند دستور رئیس قوه قضاییه به مجموعه دستگاه قضایی است.
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: سرمایه گذاری بخش خصوصی که مورد توجه مقام معظم رهبری و سران قوا است، حمایت دستگاه قضائی و شخص رئیس قوه قضائیه را به صورت جدی می‌طلبد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پالایشگاه کرمانشاه خصوصی سازی مجلس شورای اسلامی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • ببینید | هشدار رئیس قوه‌قضائیه به متجاوزان به بیت‌المال
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه