Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نورالدین قدیمی امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص عملکرد شورای ائتلاف در انتخابات، با بیان اینکه شورای ائتلاف توانست با برنامه ریزی صورت گرفته در انتخابات مجلس ۲۳۰ نماینده انقلابی را روانه مجلس کند، اظهار کرد: تاکنون هم ثابت شده که یک مجلس انقلابی و قوی روی کار آمده است، نکته دیگر اینکه برای اولین بار مرکز نشین‌ها در انتخاب کاندیداهای حوزه‌ها دخالتی نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع دیگر اینکه در انتخابات مجلس تعداد قابل توجهی از جوانان وارد شدند که تجربه بسیار موفقی بود، از نمایندگان تهران ۱۷ نفر جوان بودند، در حوزه‌هایی که سه یا چهار نماینده نیاز بود شرط گذاشتیم که یکی از کاندیداهای مورد حمایت ما باید جوان باشد.

تاکید بر ورود دولتی قوی و مقتدر

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کشور در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها اشاره کرد و گفت: هر دو انتخابات ۱۴۰۰ برای ما مهم هستند و ما تلاش می‌کنیم در انتخاب کاندیدای ریاست جمهوری به گزینه واحد برسیم، اکنون در حال رصد و اخذ اطلاعات نیروهای انقلابی هستیم تا متناسب با شرایط، جریان انقلابی ورود کند. 

قدیمی خاطرنشان کرد: ما به دنبال معرفی رییس جمهور مقتدر به مردم هستیم، زیرا با توجه به مشکلات مردم و کشور دولت آینده باید بسیار قوی باشد.

وی تاکید کرد: اگر دولت قوی روی کار نیاید نمی‌تواند مشکلات و معضلات مردم را رفع کند، یک زمانی مشکل مردم تنها اشتغال بوده اما الان با مشکل معیشت هم مواجه هستند.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کشور با بیان اینکه ما تلاش می‌کنیم زمینه‌ساز یک دولت قوی و جوان باشیم، افزود: علاوه بر این باید نیروهای کارآمد و قوی روی کار بیاید که دارای برنامه باشد از طرفی انرژی برای کار و خدمت داشته باشد.

قدیمی گفت: دولت آینده باید دولت کار و جهاد باشد و هیچ دغدغه‌ای جز این نداشته باشد، نکته دیگر اینکه هم در عرصه داخلی و هم خارجی اقتدار نظام را حفظ کند و زندگی که در شان مردم است را فراهم کند زیرا این زندگی فعلی در شان مردم نیست.

وی افزود: در عرصه‌های بین‌المللی دشمنان برنامه‌هایی به کار می‌گیرند تا دولت، کشور و نظام اسلامی را تضعیف کند، بنابراین تلاش دولت آینده باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر مرتفع کردن مشکلات داخلی قدرت نظام را در سطح بین‌المللی حفظ کند تا غربی‌ها و دشمنان طمع نکنند اقدامی علیه کشور انجام دهند.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کشورخاطرنشان کرد: ما در بحث ریاست جمهوری علاوه بر معرفی شخص رییس جمهور به کابینه و تیم همکاران ریاست جمهوری نیز توجه داریم، زیرا معتقد هستیم اهمیت کابینه کمتر از خود ریاست جمهوری نیست.

تلاش برای ورود اعضا انقلابی با انگیزه خدمت

قدیمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به انتخابات شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: ما در انتخابات شوراها به دنبال این هستیم که ورود مصداقی در استان‌ها و شهرستان‌ها نداشته باشیم همان کاری که در مجلس انجام دادیم، البته رعایت اصول ائتلاف و انقلابی را مد نظر داریم.

وی افزود: انتخابات شوراها بسیار مهم است، زیرا نتیجه عملکرد شوراها زودتر از مجلس و رییس جمهوری برای مردم دیده می‌شود.

وی اظهار کرد: اهمیت شوراها کمتر از مجلس و ریاست جمهوری نیست زیرا عملکردشان مسقیم‌تر با مردم ارتباط پیدا می‌کند.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلابی تاکیدکرد: شوراها را باید به محلی برای خدمت به مردم تبدیل کنیم، که اگر در این زمینه موفق بشویم کار بزرگی انجام داده‌ایم، باید کاندیداهایی وارد عرصه شوند که انگیزه خدمت داشته باشند نه چیز دیگر.

تلاش برای جذب جوانان

قدیمی در بخش دیگری از صحبت‌‌های خود به برنامه شورای انتلاف انقلابی در جذب جوانان اشاره کرد و گفت: اصل ما در شورا و مجمع جذب جوانان است به طوری که در شورای مرکزی فعلی حدود پنجاه درصد جوان هستند، حتی در تشکل حضور و جذب بانوان را در دستور کار داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ درصد از مجامع و شورای شهرستانی و استانی باید جوان باشند و این ساختار تشکل است، اظهار کرد: مشکل اصلی این است که به جوانان میدان داده نمی‌شود، لذا هنگام ورود به انتخابات چهره‌هایی ناشناخته هستند، بنابراین تلاش می‌کنیم در سازمان(شورای ائتلاف) این عرصه را برای جوانان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات عملکرد مجلس ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم