Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:58:27 GMT

همسر شهید شیبانی:آماده شهادت همسرم بودم

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۹۷۱۲

همسر شهید شیبانی:آماده شهادت همسرم بودم

همسر شهید شیبانی گفت:همسرم ما را برای زمان شهادت خود آماده می‌کرد. قبل از شهادت و زمانی که در تهران بود ماموریت‌های طولانی مدت داشت و با ماموریت‌های طولانی و شوقی که قبل از رفتن به سوریه داشت کاملا آماده پذیرش رفتن به سوریه و رسیدن به آرزویش بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت، زهرا شیبانی همسر شهید مدافع حرم داداله شیبانی در گف‌وگو با برنامه "سلام سردار" اظهار کرد: با شهید شیبانی فامیل بودیم و به صورت سنتی آشنا شدیم و افتخار می‌کنم ۲۳ سال در کنار و همراه این شهید زندگی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و دو فرزند داریم.
وی افزود: کارمند مخابرات سپاه بود. آرزو می‌کرد به سوریه برود. دوست داشت فرد مفیدی در مجموعه مدافعان حرم باشد. برای حضور در سوریه بسیار تلاش کرد. در سال ۹۲ به آرزوی خود رسید و اعزام شد و سال ۹۳ به شهادت رسید.  
وی اظهار کرد: در تمام این سال‌ها دنبال این بودم که  استرسی از جانب من یا زندگی به وی وارد نشود و سعی داشتم همواره در مسیری که انتخاب کرده همراهی کنم. نبود پدر برای بچه‌ها خیلی سخت بود اما در نهایت هر دو این دیدگاه را داشتند که پدر خود را در راه دفاع از اسلام از دست دادند و همین باعث آرامش آن‌ها می‌شد. همیشه سعی داشتیم شهید در کنار ما بیشترین آرامش را داشته باشد. همیشه اعتقاد داشتیم که هر تصمیمی توسط  شهید گرفته شود بهترین انتخاب خواهد. بسیار فرد زیرک و دلیری بود و باور داشتیم اگر تصمیمی بگیرد و  دنبال مسئله‌ای برود موفق خواهد شد چون بهترین‌ها را تصمیم می‌گرفت.
شیبانی  ادامه داد: رابطه بسیار خوبی با پسرهای‌مان داشتند. علی‌رغم دغدغه‌های کاری، بهترین دوست فرزندان‌مان بود و اگر ماموریت طولانی داشتند ساعتی که در منزل بودند تماما به امور فرزندان می‌رسید به همین دلیل سختی از دست دادنش برای فرزندانم دوچندان بود چرا که هم پدر و هم تنهاترین دوست خود را از دست داده بودند. با همه این تفاسیر باز هم اعتقاد دارند بهتر از شهادت نمی‌توانست نصیب پدرشان شود و بهترین هدیه‌ای که خداوند می‌توانست به پدر هدیه کند شهادت بود.
 رادیو مقاومت صدای گفتمان و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه‌های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام(ره) شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی کد خبر 847487 منبع: فارس برچسب‌ها سید حسن خمینی امام خمینی حسن خمینی خبر ویژه حضرت معصومه (س) حرم حضرت معصومه (س) استان قم

دیگر خبرها

  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • حماسه باشکوهی که شهید شیرودی رقم زد/در حد امکان وامدار تاریخ بودم
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود