Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا ایزدی رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز اظهار کرد: استان خوزستان و به ویژه کلانشهر اهواز به عنوان مرکز استان، سال‌های زیادی است که از سوءمدیریت برخی مدیران رنج می‌برد.

او افزود: یکی از مشکلات اصلی اهواز بعد از هر بارش باران، بحث بالازدگی فاضلاب و آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر است که این موضوع، رنجش و نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد: اعضای شورا نیز مانند سایر شهروندان از وضعیت آبگرفتگی‌ها ناراحت هستند. در بارندگی سال ٩٨ اوضاع اسفباری رقم خورد و بسیاری از مناطق و خانه‌های مردم دچار آبگرفتگی شدید شدند بنابراین قوه قضاییه و در راس آن آیت‌الله رئیسی دستور ویژه‌ای برای پیگیری و برخورد با مقصران آبگرفتگی‌های اهواز صادر کرد. در پی این دستور، دادستان اهواز به عنوان مدعی‌العموم وارد صحنه شد.

رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز افزود: از سوی دیگر، مرکز بهداشت غرب اهواز نیز در خصوص این وضعیت شکایت کرد.

او گفت: با تشکیل پرونده و نظرخواهی از کارشناسان بعد از گذشت یک سال از این موضوع، اکنون شهردار اهواز و مدیرعامل سابق آبفا به یک سال حبس تعزیری، دو سال انفصال از خدمت و عذرخواهی از مردم محکوم شده‌اند؛ البته این حکم فعلا قطعی نیست.

ایزدی بیان کرد: شورای پنجم شهر اهواز همواره از اقدامات آیت‌الله رئیسی و دستگاه قضا در حذف حاشیه امن مدیران، برخورد با مسئولان ناتوان، مدیران کم کار و مفاسد حمایت می‌کند اما یک نکته را نباید فراموش کرد که مشکلات فعلی اهواز به امروز یا دیروز برنمی‌گردد بلکه این حجم از مشکلات و معضلات در کلانشهر اهواز به چند دهه قبل برمی‌گردد.

عضو شورای شهر اهواز گفت: از مدعی‌العموم و دستگاه قضا تقاضا داریم با مسببان و مدیران سابقی نیز که نقشی در مشکلات امروز اهواز دارند برخورد قاطع کنند تا هیچ مدیری به خود اجازه ندهد در دوران مسئولیت خود نسبت به مشکلات و معضلات مردم بی‌تفاوت باشد.

او افزود: بعد از اعلام حکم شهردار و مدیر سابق آبفای اهواز، جلسه‌ای در شورای شهر تشکیل و این موضوع بررسی شد و قرار است روز یکشنبه جلسه‌ای با حضور اصحاب رسانه برگزار شود و اقدامات اعضای شورای شهر، شهرداری و آبفا برای مقابله با آبگرفتگی در این سه سال تشریح شود.

ایزدی بیان کرد: اعضای شورا، در خصوص برخورد با مدیران ناکارآمد و کم‌کار و بالاخص مقصرین آبگرفتگی‌ها تاکید دارند اما از دستگاه قضا انتظار دارند با برخی از مدیران قبلی و مدیران حداقل از ۱۵ سال قبل تاکنون نیز برخورد شود تا هیچ مدیری حاشیه امنی نداشته باشد و مسئولان بدانند در صورت اهمال‌کاری و کوتاهی در هر برهه زمانی حتی در چند سال بعد نیز باید پاسخگوی اقدامات‌شان باشند.

او افزود: اگر اقداماتی که در این دوره در خصوص رفع آبگرفتگی، عمران شهر و خدمات‌رسانی به مناطق محروم انجام شد، در دوره‌های قبل نیز به همین منوال انجام می‌شد قطعا امروز شاهد شرایط بهتری در اهواز بودیم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حکم حبس آبگرفتگی معابر شورای شهر اهواز دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، دور جدید برگزاری کنسرت‌های پاپ در استان خوزستان از شامگاه روز جمعه هفتم اردیبهشت با برگزاری کنسرت مجید رضوی در سینما فردوسی اهواز پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

ابن خواننده با اجرای بیش از ۲۰ قطعه در این کنسرت، شب ویژه‌ای را برای دوستدارانش ساخت و در اواسط کنسرت نیز رو به حاضران در سالن گفت: اهواز و خوزستان جزو بهترین مردمان ایران هستند که در فضای فرهنگ و هنر کارنامه‌ای درخشان دارند. امیدوارم با همکاری مسؤولین، سالن‌های در خور شان این مردم برای کنسرت ساخته شود.

حمزه صحرایی تهیه کننده کنسرت مجید رضوی در اهواز درباره آغاز مجدد روند برگزاری کنسرت در این استان گفت: مقوله کنسرت در خوزستان پس از اتفاقات کنسرت «سیروان خسروی» که من تهیه‌کننده آن اجرا هم بودم، به مشکلاتی خورد که با تدبیر مدیران فرهنگی استان بالاخره تصمیم بر این شد که بار دیگر شاهد برگزاری کنسرت در استان باشیم. تلاش و همدلی مدیران فرهنگی استان و فعالان و تهیه‌کننده‌های موسیقی باعث شده که ما با اطمینان در این حوزه فعالیت‌های‌مان را از سر بگیریم و قطعا دیگر ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» تکرار نخواهد شد.

صحرایی افزود: برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای برگزاری کنسرت در خوزستان صورت گرفته که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد و بی‌شک استان خوزستان که دارای پیشینه‌ای فرهنگی و هنری در همه این سالها بوده، برای ادامه روند کاری در سال پیش رو، کارنامه‌ای پربار را به همکاری مدیران ارشاد در استان تجربه خواهد کرد.

کنسرت مجید رضوی در اهواز به مدیریت حمیدرضا خجندی در اهواز برگزار شد. این در حالی است که طی هفته‌های آینده چهره‌هایی چون معین زد، سهراب پاکزاد، حامیم در این استان روی صحنه خواهند رفت.

کد خبر 6090019 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی 
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!