Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مجید باقری گفت: همانطور که پیشتر نیز وعده داده بودیم، دعوتنامه‌های خودرو شاهین را در موعد مقرر صادر کردیم و تعدادی از خریداران این محصول تکمیل وجه کرده‌اند و در آینده‌ای نزدیک خودرو خود را به ترتیب اولویت تکمیل وجه، تحویل خواهند گرفت.

وی با تاکید بر این‌که در حال حاضر مرجع قیمت‌گذاری خودرو در کشور، شورای رقابت است، ادامه داد: صدور این دعوتنامه‌ها بر اساس قیمت اعلام شده و مورد تایید شورای محترم رقابت صورت گرفته و گروه خودروسازی سایپا به مفاد این ضوابط عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری با اشاره به پرداخت مبلغی به عنوان علی‌الحساب از سوی خریداران در تمام پیش‌فروش‌ها، افزود: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای ثبت‌نام خودرو شاهین نیز در بخشنامه رسمی فروش به دلیل عدم تعیین قیمت نهایی از سوی مراجع ذی ربط، مبلغی را به‌ عنوان علی‌الحساب اعلام کرده که لزوماً این مبلغ ۵۰ درصد قیمت نهایی خودرو نبوده و همانطور که بارها اعلام شده، گروه سایپا تعیین کننده قیمت هیچ یک از محصولات خود نیست.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش تصریح کرد: خودرو شاهین به عنوان باکیفیت‌ترین و پیشرفته‌ترین خودرو تولید داخل آغازگر فصل نوینی از کیفیت و ایمنی در صنعت خودرو ایران و گروه سایپا محسوب می‌شود.

به گفته باقری تولید و عرضه خودرو شاهین در دوران تحریم های ظالمانه بین‌المللی و شیوع بیماری کرونا، بیانگر عزم جدی گروه خودروسازی سایپا به نقش‌آفرینی گسترده در حرکت صنعت و اقتصاد کشور در مسیر پیشرفت و توسعه است.

وی درخصوص ارائه خدمات پس ‌از فروش به خودرو شاهین نیز گفت: شبکه خدمات پس‌از فروش گروه سایپا، با دریافت آموزش‌ها و امکانات لازم و نوین، تمهیدات ویژه‌ای را اتخاذ کرده و آماده خدمت‌رسانی به همه مشتریان و خریداران شاهین است.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه سایپا در امور فروش و خدمات پس‌از فروش همچنین به برخورداری خودرو شاهین از استانداردهای روز ایمنی و کیفی اروپا اشاره کرد و افزود: گروه سایپا علاوه بر تامین نیاز داخلی، برنامه صادرات این خودرو به بازارهای منطقه‌ای را در دستور کار قرار داده تا از این طریق ضمن رقابت با برندهای دیگر، زمینه ارزآوری و معرفی محصول ایرانی را در بازارهای خارجی فراهم کند.

پربیننده ترین قیمت جدید خودرو پراید (شنبه ۲۰ دی) تولید KMC T8 با رنگ‌های مختلف در خط تولید کرمان موتور +عکس قیمت شاسی‌بلندهای چینی تهران +جدول قیمت انواع وانت ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۹۹/۱۰/۱۸

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خدمات پس از فروش خودرو سایپا گروه خودرو سازی سایپا خودروسازی سایپا مجید باقری گروه خودروسازی سایپا خودرو شاهین گروه سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳

  به گزارش تابناک، فرارو نوشت:  پراید ۱۵۱ تیپ DA که در قالب طرح فروش فوق‌العاده این روز‌های سایپا با قیمت تقریبی ۳۱۰ میلیون عرضه شده، در بازار آزاد به طور متوسط ۳۴۰ میلیون فروخته می‌شود.    ساینا S دنده‌ای جزو ارزان‌ترین سواری‌های داخلی این کارخانه است و به شکل متوسط ۴۴۵ میلیون به فروش می‌رسد. مثل کوییک دنده‌ای تیپ GX. کوییک دنده‌ای دنده‌ای تیپ SR حدود ۱۰ میلیون بیشتر قیمت دارد و اطلس دنده‌ای تیپ G را ۵۹۵ میلیون می‌فروشند.

شاهین اتوماتیک که گرانقیمت‌ترین سواری داخلی سایپا محسوب می‌شود، ۸۶۵ میلیون قیمت گذاری شده و خرید شاهین دنده‌ای ۷۶۵ میلیون آب می‌خورد. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.  

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل پنجم اردیبهشت ششم اردیبهشت
پراید 151 تیپ DA مدل 1403

340 میلیون تومان

340 میلیون تومان

تیبا صندوقدار مدل 1401

397 میلیون تومان

397 میلیون تومان

تیبا هاچبک مدل 1401

402 میلیون تومان

402 میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل 1403

445 میلیون تومان

445 میلیون تومان

کوئیک GX مدل 1403

445 میلیون تومان

445 میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل 1403

455 میلیون تومان

455 میلیون تومان

اطلس مدل 1403

595 میلیون تومان

595 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 2

یک میلیارد و 740 میلیون تومان

یک میلیارد و 740 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 3

یک میلیارد و 950 میلیون تومان

یک میلیارد و 950 میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل 1403

765 میلیون تومان

765 میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل 1403

865 میلیون تومان

865 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه