Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتالانتا بدون الخاندرو گومز به بهترین فرم خود برگشته است.

آتالانتا در هفته هفدهم سری آ با نتیجه 4-1 از سد بنونتو گذشت. آتالانتا از زمان کنار گذاشتن پاپو گومز از ترکیب به 5 برد و 2 تساوی رسیده است. جانپیرو گاسپرینی، حذف کاپیتان آتالانتا از ترکیب را مثبت ارزیابی کرد.

گاسپرینی در مصاحبه با اسکای گفت:

چند هفته پیش در مقطعی بودیم که تیم به تغییرات نیاز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مشکل خورده بودیم و باید سبک دیگری را امتحان می کردیم. گومز در مقابل این تغییرات مقاومت کرد و با این تغییرات سازگار نبود. در فصول گذشته نیز تغییراتی ایجاد کرده بودیم اما بازیکنان، تصمیمات جدید را پذیرفتند.

می توانیم بگوییم فصل تازه برای ما شروع شده است. بازیکنان از نظر ذهنی و بدنی در بهترین فرم هستند. البته فصلی غیرعادی و فشرده در پیش است و می دانیم که نمی توانیم در هر مسابقه با این شدت و فشار بازی کنیم. وقتی دائما حمله می کنیم، می دانیم که ممکن است گل هم بخوریم اما در عوض با تعداد زیاد موقعیت های خود می توانیم گل های زیادی به ثمر برسانیم. البته کیفیت بازیکنان نیز مهم است. یوزیپ ایلیچیچ با بازگشت خود، این کیفیت را به خط حمله ما افزوده است.

اخبار داغ 

قاضی القضات فوتبال همچنان پاسخگوی مردم نیست که نیست اسامی هر 87 رای دهنده انتخابات فدراسیون فوتبال در طرفداری دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله تیم منتخب سال 2020 از نگاه طرفداری پاورقی لالیگا | بخش اول: بارسلونا 1929، اولین فاتح

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!

منچستریونایتد در ادامه نتایج ضعیف خود، نتوانست تیم رده نوزدهمی برنلی را هم شکست بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تن هاخ در مصاحبه پس از بازی به اسکای گفت: ما خودمان را در موقعیت پیروزی قرار دادیم و بر بخش زیادی از بازی حاکم بودیم. فقط در اواخر نیمه اول بود که چند موقعیت به حریف دادیم، اما بقیه بازی برای ما بود. ما در موقعیت پیروزی بودیم و آن را از دست دادیم. این نتیجه هم حاصل بدشانسی ماست و هم ضعف روحی. در هفته‌های اخیر از داوری هم ضربه خورده‌ایم. 

او در مورد پنالتی‌ای که شبیه به پنالتی اعلام نشده‌ بازی با وولورهمپتون در ابتدای فصل بود، گفت: متوجه این شباهت هستم. پنالتی بود. اما در محوطه جریمه حریف حداقل سه پنالتی دیدم. قضاوت داوران واقعا ناپایدار است. اگر پنالتی هفته گذشته روی آرون ون بیساکا درست بود، چرا امروز نگرفتند؟ حداقل یک خطای پنالتی هم روی گارناچو اتفاق افتاد.

در مورد احتمال بیشتر صعود به لیگ اروپا:

 این واقعیت است. با این همه عقب‌ماندگی، رسیدن به «چهارمی» کار آسانی نیست. ما باید برنده می‌شدیم. در چند هفته گذشته به موقعیت‌های برد رسیدیم و بعد آن را از دست دادیم. فاصله در این مرحله از فصل خیلی زیاد است.

در مورد از دست دادن موقعیت‌ها:

 هر تیمی موقعیت از دست می‌دهد. اما وقتی به ما مربوط می‌شود عجیب است. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. ما در حال حاضر یکی از پویاترین و جذاب‌ترین تیم‌های لیگ هستیم. با خوب فوتبال بازی کردن، موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم. از دست دادن کنترل بازی غیرضروری بود. ما این را در بین دو نیمه اصلاح کردیم و نیمه دوم خیلی بهتر بود.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • واگذاری «استقلال» به هلدینگ خلیج فارس با عدل و انصاف سازگار نیست
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز