Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در نشست شورای بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد تبصره ۵ قانون بودجه(تهاتر) را فرصت ارزشمندی برای استان دانست و اظهار کرد: تهاتر فرصت ارزشمندی است که در قانون بودجه آمده است منابعی مورد نیاز در اختیار است و بستگی به تلاش دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بانک‌ها از موضوع تهاتر استقبال کنند، گفت: عملکرد استان در سال گذشته بهتر از سال ۹۷ بود و مبلغ ۳۰ میلیارد تومان جذب شد که اگر تلاش مداوم نبود عملکرد استان ۲۲۰ درصد نسبت به سال ۹۷ رشد پیدا نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ویروس کرونا نباید این فرصت ارزشمند را از استان بگیرد افزود: بیماری کرونا همه کشور را درگیر کرده است. علاوه بر ارتباط صمیمی با همه مدیران از آنها کار می‌خواهیم و عملکرد آنها را به مدیران عامل در مرکز کشور گزارش می‌دهیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت تبصره ۵ قانون بودجه را فرصت بیشتر برای جذب اعتبارات دانست و عنوان کرد: جذب اعتبارات بیشتر یعنی افزایش ثروت، رونق، تولید و اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد و هر کسی بتواند از  این فرصت استفاده کند گام بزرگی برداشته است.

کلانتری با اشاره مجدد  به عملکرد ۲۲۰ درصدی بانک‌ها و دستگاه‌ها در تهاتر سال گذشته گفت: میزان پرداخت تسهیلات در استان ۱۱۵ درصد است در حالی پرداخت در  کشور ۸۵ درصد است. استان رتبه اول تسهیلات را دارد و موجب شده معدل بانک‌های استان خوب ارزیابی شود خصوصا در این مقطع که نیاز به منابع جدید احساس می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محرومیت و عقب‌ماندگی استان و لزوم پیگیری مسئولان برای جذب تسهیلات در سطح کشور گفت: تلاش‌ها را برای جذب منابع دو چندان کنیم تا این عقب‌ ماندگی تاریخی جبران شود.

وی در ادامه کاهش نرخ بیکاری از ۱۳.۳ به ۱۰.۸ را نتیجه تلاش بانک‌های عامل و دستگاه‌ها و مجریان دانست و افزود: اگر به طور جد دنبال ایجاد اشتغال مناسب هستیم باید از همه این فرصت‌ها استفاده کنیم.

وی در خصوص تعطیلی و رفتن شعب برخی بانک‌ها در استان گفت: خواهان ماندگاری و افزایش  تعداد  شعب هستیم اما اگر استثنائی در این زمینه وجود دارد اعلام کنید تا با مدیران عامل در مرکز مکاتبه شود امیدواریم فعالیت شعب بانک‌ها تداوم داشته باشد تا موجب نارضایتی مردم نشود.

وی در پایان با تاکید بر استفاده از ظرفیت ماده ۵ قانون بودجه این موضوع را به مدیران بانک‌ها در استان کهگیلوبه و بویراحمد خاطرنشان کرد که زمان محدود و کارها زیاد است لذا حداکثر استفاده از فرصت موجود صورت گیرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: بانک ها بودجه کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد ۵ قانون بودجه بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • ماجرای جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳ چیست؟
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد