Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@05:03:30 GMT

توجه به چاپ بسته‌بندی در جشنواره چاپ

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۶۵۰۸

توجه به چاپ بسته‌بندی در جشنواره چاپ

رئیس انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ با تأکید بر توجه به چاپ بسته‌بندی در جشنواره امسال گفت: بسته‌بندی نه تنها حیات اقتصادی چاپخانه‌ها بلکه حیات صادراتی کشور را متحول خواهد کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ستاد خبری بیستمین جشنواره ملی چاپ، اسکندر خمسه‌پور، رئیس انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ، با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره ملی چاپ گفت: نمایش روش‌ تربیت استاد ـ شاگردی و توانمندی‌های واحدهای صنفی مختلف در این جشنواره یک ضرورت است و نقاط ضعف و قوت ما را در این حوزه آشکار می‎کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خمسه‌پور ادامه داد: همین که معاونت فرهنگی و مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنوز به فکر حوزه چاپ هستند، مایه دلگرمی و امید در میان فعالان و دست‌اندرکاران این حوزه است.

وی همچنین درباره مزیت رقابتی جشنواره چاپ عنوان کرد: توجه به افرادی که با تکیه بر توانایی، ابزار محدود و مواد نامرغوبی که در دسترس‌شان است توانسته‎اند این صنعت را به روز نگه دارند قابل تقدیر است.

کاهش واردات چاپی از 200 میلیون کیلو به 40 میلیون/ حذف بخش مسابقات از جشنواره چاپششمین جشنواره چاپ استان قزوین برگزار شدبرگزاری استانی جشنواره چاپ ظرفیت این صنعت را افزایش می‌دهد

رئیس انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ با اظهار امیدواری از رویکرد جدید جشنواره افزود: امسال در جشنواره بیشتر به چاپِ بسته‎بندی توجه می‌شود و این موضوع خیلی اهمیت دارد، زیرا بسته‌بندی نه تنها حیات اقتصادی چاپخانه‌ها بلکه حیات صادراتی کشور را نیز متحول خواهد کرد.

خمسه‌پور با بیان اینکه مفهوم مسابقه یعنی اینکه افراد برای نمایش توانمندی‌های خود با همدیگر رقابت می‌‌کنند، گفت: البته این موضوع یک بخش از مساله است و بخش دیگر آن به این برمی‌گردد که شرایط در حوزه ابزار و مواد اولیه به‌گونه‌ای شود که در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم نه فقط در داخل کشور.

وی تأکید کرد: امیدوارم برگزاری این جشنواره نوعی تشویق و دلگرمی برای جوان‌ها و تازه‌کارهای صنعت چاپ باشد برای اینکه تشویق شوند و راه خود را در این حوزه ادامه دهند و بدانند که کارها و خدماتی که ارایه می‌کنند جایی دیده می‌شود.

خسمه‌پور در بخش دیگر صحبت‌های خود به بخش تقدیر از پیشکسوتان صنعت چاپ اشاره کرد و ادامه داد: با تقدیر و تجلیل از پیشکسوت‌هایی که دهه‌های بسیاری از زندگی خود را در چاپخانه گذرانده‌اند و الان هم مشغول کار هستند دلگرمی خوبی را به آن‌ها منتقل می‌کنیم. از سوی دیگر ارزش و اعتبار آن‌ها نزد خانواده و جامعه نمایان می‌شود و موجب خواهد شد که سایر دست‌اندرکاران این حوزه هم با الگوپذیری از این افراد به فعالیت خود ادامه دهند زیرا این افراد از نظر کار فنی و اخلاق الگوی صنف هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت چاپ صنعت چاپ پیشکسوتان صنعت چاپ جشنواره چاپ بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور ساخت تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

یعقوبعلی نظری در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محور‌ها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی افزود: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد.

استاندار خراسان رضوی بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوز‌ها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار می‌شوند و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهند گشت.

استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده