Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- روند صعودی بورس پایدار نماند. شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز کار خود را با رشد شش هزار واحدی آغاز کرد، اما بعد از چند دقیقه فشار فروش دوباره به جان بازار افتاد و شاهد کاهش شاخص کل و قرمزی نقشه بازار هستیم. طوری که بعد گذشت ۳۰ دقیقه شاخص کل ۳۲۱ واحد پایین‌تر از رقم روز گذشته ایستاده و دو صدم درصد کاهش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص هم‌وزن در طرف مقابل ۴۰ صدم درصد رشد کرده و نشان می‌دهد شرایط شرکت‌های کوچک بهتر است. تا اینجای کار نماد‌های شستا، فولاد و حکشتی بیشترین تاثیر مثبت و نماد‌های فارس، فملی، وبملت و خبهمن بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشته‌اند.   فشار فروش به جان بازار افتاد به گزارش فرارو، در ساعات ابتدایی معاملات امروز از مجموع ۳۰۶ نماد نماد بورسی شاهد افزایش قیمت سهام در ۱۷۷ نماد و روند نزولی در ۱۲۹ نماد هستیم. همچنین در بین ۲۲۵ نماد فرابورسی، ۱۴۷ نماد در مدار صعودی حرکت می‌کنند و ۷۸ نماد ارزش سهام خود را از دست داده‌اند. بازار در ابتدای معاملات نوسانات زیادی دارد و این ترکیب هر لحظه در حال تغییر است.   نقشه بازار در ابتدای معاملات روز دوشنبه ۲۲ دی‌ماه (برای مشاهده در ابعاد بزرگتر، روی عکس کلیک کنید)   نقشه بازار بعد گذشت چند دقیقه از شروع معاملات دوباره رنگ قرمز به خود گرفته است. گروه خودو و ساخت قطعات عموما با روند نزولی مواجه شده‌اند و شاهد کاهش قیمت سهام خودرو، خگستر، خزر، خبهمن و دیگر نماد‌های این گروه هستیم. خساپا با قیمت روز گذشته معامله می‌شود و تغییری نکرده است. روند صعودی فولاد و فملی تنها یک روز دوام آورد. امروز فملی به روند نزولی افتاده و فولاد بدون تغییر نسبت به روز گذشته معامله می‌شود. البته دیگر نماد‌های گروه از جمله ذوب، فرزین، هرمز و فنورد شرایط خوبی دارند. در گروه غذایی‌ها به جز غدام، غبهنوش، غگل، غسالم و غشان دیگر نماد‌ها عموما سبزرنگ هستند. گروه انبوه‌سازی‌ها روند مشخصی ندارد، اما نماد‌های قرمزرنگ بیشتر به چشم می‌آیند. محصولات شیمیایی هم شرایط مشابهی دارند. بوعلی، شگویا و شلعاب کمی افزایش قیمت پیدا کرده‌اند، قرن صف خرید و فارس صف فروش است. پترول هم با قیمت روز گذشته معامله می‌شود. صندوق‌های ETF سهامی با روند نزولی بازار به رنگ قرمز درآمده‌اند. در گروه دارویی‌ها به جز صف فروش برکت، دیگر نماد‌ها عموما سبز هستند. بانک‌ها و موسسات اعتباری همچنان به روند نزولی خود ادامه می‌دهند. چهار پالایشگاه اصلی یعنی شپنا، شتران، شبندر و شبریز نزدیک به قیمت روز گذشته و کمی پایین‌تر معامله می‌شوند. سیمانی‌ها، نهاد‌های مالی، ماشین آلات، هتل و رستوران، هولدینگ‌ها، قندی‌ها، سایر محصولات کانی، لیزینگ‌ها و کاغذی‌ها از جمله گروه‌های سبزرنگ بازار و استخراج کانه‌های فلزی، زراعت و کاشی و سرامیک از جمله گروه‌های قرمزرنگ بازار امروز هستند.

این گزارش به روز رسانی می‌شود...

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت دلار ارزش سهام عدالت بیت کوین شاخص بورس امروز راهنمای خرید بورس سهام دیگر نماد ها روند نزولی روز گذشته شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد

در ادامه روند کاهش دو روز گذشته، امروز (چهارشنبه) شاخص کل بورس با کاهش ۴۰۰۰ واحدی، در کانال دو میلیون و ۲۶۴ هزار واحد ایستاد.

به گزارش ایسنا، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را بدون نوسان آغاز کرد و در پایان معاملات، شاخص کل بورس اوراق بهادار ریزشی ۴۰۰۰ واحدی را تجربه کرد. در این میان شاخص کل هم‌وزن با رشد اندک، به ۷۵۰ هزار واحد رسید.

در بازار امروز ۲۹۵ هزار و ۲۵۹ معامله به ارزش ۴۰۰۰ میلیارد و ۳۲ میلیون تومان انجام شد

سه نماد فملی، فولاد و کچاد بیشترین تأثیر را در شاخص کل بورس داشتند. همچنین سه نماد شستا، ذوب و فملی نیز پرتراکنش ترین نمادهای بازار بورس بودند.

گفتنی است؛ حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۲۴۶ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

اما شاخص کل فرابورس رشد ۰.۳۷ درصدی را تجربه کرد و در کانال ۲۵ هزار و ۱۹۳ واحدی ایستاد.

در این بازار بیشترین حجم معاملات به گروه خودرو رسید و پس از آن بیشترین حجم معاملات به گروه فلزات اساسی اختصاص یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار