Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت و روند اجرای مقابله با کرونا در طرح قرارگاه شهید سلیمانی،، ضمن موفق خواندن طرح مزین به نام این شهید در لرستان، اظهار کرد: خودرو و بودجه لازم برای اجرای طرح از سوی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) تامین شد.

وی خاطرنشان کرد: 14 هزار بسیجی خواهر و برادر برای طرح پیش‌بینی شده که از این نظر مشکلی نداریم، تیم‌های مراقبتی و نظارتی نیز مشارکت داشته و با دانشگاه علوم‌پزشکی هماهنگی کامل داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه 293 نیروی تخصصی از کادر پاسدار و زیرمجموعه‌های آن برای جایگزینی کادر درمانی پیش‌بینی شد، افزود: ردیف بودجه‌ای برای اجرای طرح مشخص نشده، با این وجود از ظرفیت‌های سپاه تاکنون استفاده شده است.

کشکولی بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، 20 هزار خانوار را تحت حمایت معیشتی و بهداشتی قرار داده‌ایم، ضمن اینکه بیش از 50 هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین این خانوارها توزیع شد.

وی به پوشش 120 هزار خانواده لرستانی توسط سپاه استان اشاره و خاطرنشان کرد: 105 مورد جهیزیه و بسته‌های معیشتی و بهداشتی بسیاری نیز توزیع گردید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید مشارکت لرستان دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر