Web Analytics Made Easy - Statcounter

 با توجه به سوابق سامانه بیمیک در توسعه فروش آنلاین بیمه در سطح کشور و میزان رضایت‌مندی مشتریان شرکت دانش بنیان بیمیک، به نظر می‌رسد که به زودی شاهد گسترش فروش آنلاین نمایندگان و عاملان فروش بیمه نامه‌های شرکت بیمه دی باشیم.

 خدمات سامانه بیمیک در گروه بیمه‌های خودرو، بیمه‌های عمر و مسئولیت، بیمه آتش سوزی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بوده و این گروه بهترین قیمت‌ها را به مشتریان ارائه می‌کنند.

درباره سامانه بیمیک

درباره سامانه بیمیک چه می‌دانیم؟ با در نظر گرفتن حرکت جامعه به سمت خرید آنلاین کالا و دریافت خدمات اینترنتی، فروش آنلاین بیمه نامه نیز در شمار خدمات آنلاین جایگاه مناسبی پیدا کرده و توانست بسیار زود در این حوزه تثبیت گردد. سامانه بیمیک، به عنوان ارائه دهنده انواع بیمه نامه‌ها از شرکت‌های بیمه مختلف، این خدمات را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت عرضه می‌کند. در حقیقت این سامانه، سهم بزرگی در تثبیت و بهینه‌سازی فروش آنلاین بیمه در کشور داشته است.

چیزی که در سامانه بیمیک انتظار کاربران را می‌کشد، یک فضای رقابتی کاملا هوشمند میان شرکت‌های بیمه مختلف است که در نهایت کاربر را به سمت بهترین و مقرون به صرفه‌ترین خرید هدایت خواهد کرد. بیمیک بدون آن که داوری میان شرکت‌های بیمه داشته باشد، کلیه اطلاعات از قبیل پوشش‌های بیمه‌ای، قیمت، تخفیفات ممکن، نحوه دریافت خسارت، مراکز دریافت خسارت، فرانشیز و ... را در خصوص بیمه نامه‌های مختلف، در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

به این صورت اگر شما تصمیم به خرید یک بیمه نامه داشته باشید، می‌توانید با وارد کردن اطلاعات مربوط به آن، نرخ تمامی شرکت‌های بیمه ارائه دهنده آن را مشاهده کرده و تصمیم‌گیری به مراتب بهتری داشته باشید. به علاوه در اکثر مواقع در خصوص بیمه نامه‌های مختلف، با تخفیفات مستقیم بیمیک روبرو هستیم که خود یک پیشنهاد عالی به حساب آمده و فرصتی خواهد بود تا بیمه نامه‌های مورد نظر خود را با نرخی پایین‌تر خریداری کنید.

خدمات سامانه بیمیک

خدمات سامانه بیمیک تنها شامل فروش آنلاین بیمه نامه نیست، بلکه در گروه خدمات سامانه بیمیک، موارد زیر را خواهیم داشت:

فروش آنلاین بیمه نامه: فروش آنلاین بیمه اصلی‌ترین محور خدمات سامانه بیمیک به حساب می‌آید و شما می‌توانید در این سامانه، انواع و اقسام بیمه نامه‌ها از شرکت‌های مختلف بیمه را دنبال کرده و نسبت به خرید آنلاین هر یک از آن‌ها اقدام نمایید. ارائه مشاوره خرید بیمه: به جز فروش آنلاین بیمه نامه، ارائه مشاوره خرید بیمه نیز در شمار خدمات سامانه بیمیک قرار دارد. به این صورت اگر قصد خرید بیمه عمر داشته باشید و برای انتخاب یک بیمه نامه مناسب با انتظارات و شرایط خود، سردرگم هستید، مشاوران شرکت بیمیک، می‌توانند شما را در این انتخاب راهنمایی کنند. همین خدمات مشاوره خرید بیمه در خصوص سایر بیمه نامه‌ها از جمله بیمه‌های خودرو، بیمه مسئولیت، بیمه حوادث انفرادی (که شامل کلیه خطرات اعم از شغلی، حرفه ای،  ورزشی، تحصیلی، ماموریت، مسافرت)،  بیمه مسافرتی، بیمه آتش سوزی و ... نیز ارائه می‌گردد. اطلاع‌رسانی در خصوص انواع بیمه نامه‌ها: اگر چه بیشتر ما نسبت به بیمه شخص ثالث خودرو آشنایی داریم، اما انواع بیمه نامه‌های بسیار کاربردی دیگر نیز از سوی شرکت‌های بیمه ارائه می‌شوند که با شناخت آن‌ها، می‌توان از فرصت‌های ایمن‌سازی اموال و دارایی‌ها و به طور کلی آینده، به بهترین شکل بهره جست. در وبلاگ بیمیک، اخبار روز بیمه، تغییر و تحولات مربوط به قوانین بیمه، نرخ‌ها و همین طور مفاهیم بیمه‌ای ارائه شده و مرتب به روز رسانی می‌گردد.

شرکت دانش بنیان بیمیک

در قرارداد اخیر شرکت دانش بنیان بیمیک که با شرکت بیمه دی منعقد شده است، خدمات فروش آنلاین بیمه‌های دی از سوی شرکت بیمیک؛ نزد نمایندگان بیمه دی، توسعه یافته و می‌توانیم از این پس شاهد رشد فروش این بیمه نامه در سراسر کشور باشیم.

شرکت دانش بنیان بیمیک، با هدف توسعه پوشش‌های بیمه ای در کشور، گام برداشته و ارائه وب سایت‌های اختصاصی به نمایندگان بیمه و اعطای امکان فروش آنلاین، شبکه گسترده‌ای را فراهم ساخته است. این به نمایندگان بیمه در سراسر کشور این فرصت را می‌دهد تا در بستر امن و بهینه‌سازی شده بیمیک، به فروش آنلاین انواع بیمه نامه‌ها پرداخته و بازار خود را به دست بیاورند.

مزیت سامانه بیمیک

مزیت سامانه بیمیک را می‌توان در موارد زیر تعریف کرد:

امکان خرید آنلاین بیمه نامه ارائه نرخ‌های رقابتی و تخصیص تخفیفات ویژه بیمیک پشتیبانی آنلاین و همیشگی پاسخگویی سریع ارائه بیمه نامه‌ها از تمامی شرکت‌های بیمه کشور ارائه جدیدترین اخبار بیمه کشور فرآیند فروش بیمه ساده و روان حمایت از مشتری با ارائه اطلاعات کامل بیمه نامه‌ها و ... کلام آخر

با مراجعه به وب سایت سامانه بیمیک، می‌توانید از خدمات این شرکت فروش آنلاین بیمه مطلع شده و بهترین خرید اینترنتی بیمه را تجربه کنید. اهداف بیمیک در خصوص گسترش صنعت بیمه در کشور و تحت پوشش درآوردن عده بیشتری از هموطنان با بیمه نامه‌های مرتبط مختلف، می‌تواند حفاظت از دارایی و جان مردم را به شکلی موثرتر رقم بزند.

۲۱۲۱

کد خبر 1475118

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدامیر برهانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران، گفت: صندوق ضمانت صادرات ایران پوشش‌های بیمه‌ای و ضمانت نامه‌ای خود را برای بازار کشور‌های همسایه همچون عراق و افغانستان با شرایط ویژه ارائه می‌دهد. همچنین برای حضور فعال در بازار کشور‌های آفریقایی سقف اعتباری ۴/۵ میلیارد دلار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این صندوق آمادگی دارد در صورت پذیرش کارفرما و یا بانک‌های خارجی، ضمانت نامه‌های مبتنی بر قرارداد (ضمانت نامه شرکت در مناقصه، ضمانت نامه پیش پرداخت و ضمانت نامه حسن انجام تعهدات) برای صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ارائه نماید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی