Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی گفت: باید ضمن فرهنگ‌سازی، وظایف و تکالیف مدیران به درستی به آنها آموزش داده شود تا کاملاً با وظایفشان آشنا شوند و همچنین از هم افزایی نباید غافل شد چون هم افزایی باعث موفقیت بیشتر شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، علی‌اکبر گروسی در جلسه تبیین دستورالعمل نحوه مقابله با ترک فعل مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن اظهار داشت: خوشبختانه هم اکنون حساسیت‌های لازم در مورد ترک فعل بین مدیران ایجاد شده و این دستورالعمل کمک بزرگی است و مدیران را در انجام وظیفه کمک می‌کند تا توفیق بیشتری حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بی‌تردید نگاه‌های بدبینانه به این دستورالعمل باید برطرف شود و نباید نگاه ناامیدانه داشت، چرا که این دستورالعمل تضمین کننده موفقیت مدیر در امور محوله است و بر اساس قانون اساسی و سیاست های کلان کشور تنظیم شده و از سوی دیگر از ناحیه دستگاه‌های اجرایی رصد می شود تا نگرش مدیر نیز  یک نگاه روشن و آینده‌گرانه باشد.

گروسی اظهار کرد: بی‌شک کمبودهای سخت‌افزاری و نرم افزاری در نظارت‌ها لحاظ می‌شود و علاوه بر آن باید ضمن فرهنگ‌سازی، وظایف و تکالیف مدیران به درستی به آنها آموزش داده شود تا کاملاً با وظایفشان آشنا شوند و همچنین از هم افزایی نباید غافل شد چون هم افزایی باعث موفقیت بیشتر شود.

توضیحات معاون قضایی بورس درباره آخرین وضعیت پلی‌اکریل/ شرکت‌های بورسی باید تابع قوانین بورس باشندکارکرد "سامانه‌های اعتبارسنجی شهروندان" در سند تحول قضایی چیست؟شناسایی 330 خودرو با پلاک مخدوش‌ / رانندگان متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند‌

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی گفت: نگاه باید به این دستورالعمل خوش بینانه و مثبت باشد و از آن برای رشد و تعالی در کارها و وظایف محوله بهره گرفت، در واقع این دستورالعمل کمک بسیاری می کند که مدیران نارسایی‌ها و نکات ضعف و اموری را که به تعویق افتاد یا زمین مانده را در اولویت قرار دهند و نسبت به انجام آنها برنامه‌ریزی های موثر و عملی کنند چون حصول نتایج آنها، آثار و برکات این دستورالعمل خواهد بود.

وی افزود: در زمینه ترک فعل مدیران به رسانه‌ها نیز بسیار نیازمند هستیم و در این راستا رسانه ها چشم نظارتی مردم هستند و باید به خوبی در این زمینه عمل کرده و از سوی مردم مطالبه گری کنند و از یک سو نیز ائمه جمعه به عنوان یکی از ارکان نظام  نقش مهمی در ارشاد و راهنمایی مدیران در انجام وظایف محوله به نحو مطلوب و قانونی و شایسته دارند.

گروسی تاکید کرد: نه تنها این دستورالعمل، بلکه سایر دستورالعمل های صادره از قوه قضائیه باید مورد توجه مدیران قرار گیرد و در زمینه مبارزه با فساد دستگاه قضایی را یاری و همراهی کنند.

انتهای پیام/7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هم افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی