Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیپ موتور نام یک کمپانی چینی تولیدکننده خودرو‌های الکتریکی است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۵ آغاز کرده است و دفتر مرکزی آن در چجیانگ قرار دارد.

یکی از محصولات این کمپانی که طراحی متفاوتی را نیز همراه خود دارد،  کوپه‌ای با نام ال پی-اس ۰۱ است. این محصول با توجه به تریم در مدل ۲۰۲۰ از ۱۸۳۴۰ تا ۲۲۹۳۰ دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از منظر ابعاد برابر با ۴۰۷۵ میلیمتر در طول، ۱۷۶۰ میلیمتر در عرض و ۱۳۸۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌های آن نیز برابر با ۲۵۰۰ میلیمتر است. ارتفاع از زمین ۱۲۰ میلیمتر محاسبه شده است.

رینگ‌های آلومینیومی در حالت استاندارد ۱۷ اینچی هستند.

به عنوان یک خودروی الکتریکی از موتور ۱۲۵ کیلوواتی با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر استفاده می‌کند. باتری ۴۸ کیلووات ساعتی لیتیومی آن دستیابی به برد حرکتی ۴۵۱ کیلومتر را تضمین میکند و حدود ۸ ساعت برای شارژ کاملش زمان نیاز است.

این خودرو طی ۶.۹ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد. در بخش جعبه دنده نیز از نمونه تک سرعته که با محور جلو در ارتباط است، استفاده شده است.

از امکانات کابین می‌توان به نشانگر دیجیتال امپر، سیستم تهویه اتوماتیک در تمام تریم ها، استارت دکمه ای، کروز کنترل ثابت، پشتیبانی از فرمان‌های صوتی، بلوتوث، یو اس بی، تنظیم الکتریکی صندلی ها، استراحتگاه دست، پاور ویندوز، اسکاری روف ثابت، آینه‌های الکتریکی و سنسور باران اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: کروز کنترل ثابت، رادار پارک جلو و عقب، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک ها،‌ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، سیستم پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، دستیار حرکت در سربالایی، نمایش نقاط کور دید راننده، سیستم پارک اتوماتیک، ایزوفیکس، ورود بدون کلید و ... قابل اشاره هستند.  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیپ صنعت خودرو معرفی خودرو خودروی الکتریکی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی

کرم گودرزی گفت: با هدف افزایش ایمنی و تاب آوری شبکه گاز و همچنین همکاری برای تسهیل در ادامه راهسازی جاده جدید خرم آباد به کوهدشت، جابه جایی خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن روستا‌های محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی با ایمنی و موفقیت کامل انجام شد.

وی افزود: انجام این عملیات در حداقل زمان ممکن، بدون قطعی گاز در بخش خانگی و با استفاده از توان عملیاتی شرکت گاز چگنی انجام شد که صرفه جویی پنج میلیارد ریالی را نیز به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • هوش مصنوعی آرتروز زانو را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد
  • بورس و مرکز مبادله؛ ۲ نهاد با شرح وظایف کاملا متفاوت
  • کاهش ۸۶ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی