Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نایب رئیس شورای شهر رشت از تصویب کمک ۵۰۰ میلیون تومانی شهرداری رشت به باشگاه سپیدرود رشت خبر داد. - اخبار استانها -

فرهام زاهد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: در جلسه صبح امروز شورای شهر رشت کمک 500 میلیون تومانی شورای شهر و شهرداری رشت به باشگاه فرهنگی ورزشی رشت مورد تصویب قرار گرفت و پس از امضاء و تایید فرماندار رشت قابلیت پرداخت به این تیم ریشه‌دار را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس شورای شهر رشت با قدردانی از مساعدت و همکاری سایر اعضای شورا در تصویب این طرح خاطرنشان کرد: سپیدرود یک برند عجین شده با نام رشت است و نفوذ گسترده‌ای در تمامی بخش‌های جامعه دارد و همین امر موجب شد تا همکارانم با اتفاق آرا برای کمک به این تیم همدل باشند.

وی مشکل اصلی سپیدرود را فاجعه مالکیتی در چند سال اخیر عنوان کرد و گفت: باید مشکل مالکیت سپیدرود هرچه زودتر حل شود تا این تیم با واگذاری به فرد یا گروه واجد شرایطی بتواند به آرامش برسد و اگر سپیدرود ثبات مالکیت داشت هرگز دو سقوط پی در پی برای این تیم رخ نمی‌داد.

پرداخت 2 میلیاردتومان از بدهی‌های باشگاه سپیدرود رشت/ پنجره نقل و انتقالات سپیدرود باز شدحرکت چراغ خاموش سپیدرود رشت در بازار نقل و انتقال‌ها/فوتبال ایران چشم انتظار بازگشت قرمزهای گیلان استآغاز تمرینات سرخپوشان رشتی؛ فصل نقل و انتقالات برای سپیدرود رشت آغاز شد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با ابراز تاسف از اتفاقی که برای داماش دیگر تیم شهر رشت پیش آمده است ابراز داشت: ما در شورای شهر رشت در تمامی این سال‌ها سعی کردیم در حد توان به دو تیم شهرمان کمک کنیم.

زاهد خاطرنشان کرد: البته می‌دانیم این حمایت‌ها در این شرایط اقتصادی تمام مشکلات این تیم‌ها را بر طرف نمی‌کند و از این رو از سایر نهادهای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی استان می‌خواهیم برای کمک به این دو تیم در کنار شورا و شهرداری بایستند.

وی با تاکید بر اینکه اکثر تیم‌های فوتبال در سطح کشور از کمک‌های دولتی سود می‌برند گفت: سپیدرود باید به منابع مالی پایدار دست پیدا کند و از استاندار و نمایندگان رشت در مجلس درخواست می‌کنمکه برای دستیابی این تیم پرهوادار به این امر تلاش کنند.

انتهای پیام/620/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر رشت سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اوایل امروز یکشنبه در جلسه با فرماندهان تیپ‌ها و لشگر‌ها در مقر فرماندهی منطقه جنوبی در بئرشبع «برنامه‌های ادامه جنگ» را تصویب کرده است.

به گزارش ایسنا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اوایل روز یکشنبه جلسه‌ای را با شرکت فرماندهان تمامی تیپ‌ها و لشگر‌های فرماندهی منطقه جنوبی ارتش از جمله «یارون فینکلمن» فرمانده کل فرماندهی منطقه جنوبی برگزار و در حضور آن‌ها «برنامه‌ها برای تداوم جنگ را تصویب کرده است.»

طبق گزارش تایمز اسرائیل، این جلسه و تصویب این برنامه‌ها به دنبال افزایش نگرانی‌ها از حمله زمینی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی به رفح انجام شدند. در حالی که بیش از یک میلیون فلسطینی در رفح در جنوب غزه پناه گرفته‌اند ارتش رژیم صهیونیستی بار‌ها این منطقه را هدف حملات هوایی قرار داده است.

این در حالی است که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و دیگر مسئولان نظامی شکست هفتم اکتبر طی هفته‌های آتی و یا پس از صدور نتایج تحقیقات داخلی ارتش در تابستان آتی استعفا کنند.

رسانه‌های صهیونیستی از تردید مقامات سابق بخش امنیتی رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب غزه خبر می‌دهند؛ مساله‌ای که نمایانگر بحران استراتژیک در کابینه جنگ این رژیم است.

مقامات سابق سرویس امنیت رژیم صهیونیستی درباره قدرت ارتش اشغالگر در تحقق اهداف خود در هرگونه حمله زمینی به رفح تردید دارند.

وبگاه «اسرائیل نیوز ۲۴» امروز یکشنبه گزارش داد بحث و بررسی‌های موجود در محافل رسانه‌ای و اطلاعاتی عمق چالش‌های رهبری رژیم صهیونیستی در مواجهه با جنبش حماس را نشان می‌دهد.

این وبگاه خبری به نقل از «یوسی کوهن» رئیس سابق سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی (موساد) گزارش کرد اطلاع‌رسانی‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره تصمیم حمله زمینی به رفح ممکن است مبالغه‌آمیز باشد.

دیگر خبرها

  • دکمه تصویب قانون عفاف و حجاب زیر دست کیست؟!
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟