Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@18:33:47 GMT

پیگیری پروژه های برق شهرستان دنا

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۷۳۷۸

پیگیری پروژه های برق شهرستان دنا

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری پروژه های برق شهرستان دنا خبر داد.

"جمال معتمدی زاده" در بازدید از اداره برق شهرستان دنا، افزود: پیگیری پروژه های بر زمین مانده و تعیین تکلیف دستور کارهای این اداره باید تا پایان سال جاری اجرایی شود.
وی به برخی از چالش‌های پیش روی شرکت توزیع نیروی برق اشاره و تصریح کرد: در کنار تعیین تکلیف طرح ها و پروژه ها، مواردی همچون انشعابات غیرمجاز و سرقت از شبکه چالش هایی را به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به اهمیت فعالیت انشعاب ها بر مدار قانونی و ثبت شده، انشعاب هایی غیرمجاز در روستاهای شهرستان دنا گزارش شده که باید نسبت به تشکیل پرونده و معرفی به مراجع مربوطه اقدام شود.
معتمدی زاده بهینه سازی اصولی مصرف را گامی موثر برای توسعه بیش از پیش توزیع نیروی برق استان دانست و تاکید کرد: در همین راستا هدفگذاری هایی برای تبدیل شبکه های مسی به کابل عملیاتی خواهد شد.
وی با اشاره به ضعف هوشمند سازی و عدم احصای شاخص ها به شکل آنلاین در شبکه های توزیع استان، بیان کرد: همچنین هوشمند سازی شبکه ها در سطح استان ‌ با هدف پایش و کنترل مناسب باید محقق شود.
به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تحقق این هدف گذاری ها را با تکیه بر فعالیت نیروی انسانی متخصص و خلاق دانست و خاطرنشان کرد: حمایت از نیروی انسانی و رفع مشکلات این بخش نیز اجرایی می شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد نیروی برق پروژه شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد شهرستان دنا پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۸۲۰هزار آزمون کلرسنجی از شبکه های توزیع آب در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رحیمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سال گذشته بیش از ۸۲۰ هزار مورد آزمون کلرسنجی در سطح شبکه توزیع آب شرب شهرها و روستاهای استان صورت گرفته است که این تعداد فراتر از تعدادی است که استاندارد تعیین کرده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: ۱۸ هزار و ۴۰۴ مورد آزمون میکروبی، ۸۴۲ هزار و ۳۳۱ مورد آزمون کدورت، ۱۳ هزار و ۱۰۵ مورد آزمون HPC، ۹۲۵ مورد آزمون شیمیایی و فلزات سنگین و ۱۶۵۱ مورد آزمون بیولوژی از دیگر اقدامات مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان گلستان در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی افزود: در راستای ارتقای کیفیت آب شرب شهرها و روستاهای استان گلستان بیش از ۲۹۰ تن پر کلرین و گاز کلر صرف گندزدایی آب شرب استان شده است.

رحیمی با بیان اینکه انجام پایش و تدابیر لازم جهت حفظ کیفیت آب شرب برای این شرکت در صدر اولویت‌ها قرار دارد، اظهار کرد: کنترل کیفی آب شرب در کل استان به صورت مداوم و بر اساس استانداردهای روز در حال اجراست و یکی از سیاست‌ها و رویکردهای اصلی شرکت تضمین کیفیت آب شرب مصرفی در چارچوب استانداردهای تدوین شده است.

کد خبر 6100053

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۸۲۰هزار آزمون کلرسنجی از شبکه های توزیع آب در گلستان
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی