Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات انباشته شده فراوانی در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد و شورای آموزش و پرورش باید دغدغه‌مند تلاش کند تا با پرداختن به ظرفیت‌ها شرایط مطلوبی برای مدیریت در شهرستان و مناطق اجرایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، حسین نوش آبادی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش قرچک با اشاره به مشکلات ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در این دوران بسیار سخت کرونایی فعالیت‌های مختلفی تحت تأثیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌ویژه در اداره آموزش و پرورش به دلیل عدم برگزاری کلاس‌های حضوری معلمان با آموزش مجازی کلاس‌های درس را پیش بردند.

وی با اشاره به مشکلات آموزش مجازی افزود: در حال حاضر آموزش برای آموزگاران و یادگیری برای دانش آموزان دشواری‌هایی دارد و خانواده‌های دانش آموزان نیز متحمل مشکلات فراوانی هستند.

جای خالی استانداردهای امنیت آموزش مجازی برای آموزش و پرورشاستاندار بوشهر: حل مشکلات و تامین نیازهای آموزش و پرورش استان بوشهر در اولویت استنماینده ولی فقیه در همدان: آموزش و پرورش حساس‌ترین بخش تربیتی کشور است

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس گفت: آموزش مجازی علاوه بر مشکلات آموزش و یادگیری از نظر اقتصادی و تامین تجهیزات نیز مشکلاتی را به همراه داشته اما در نهایت پاسخ مطلوبی از یادگیری دانش آموزان و فرهنگ‌سازی در جامعه به دنبال داشته است.

نوش آبادی با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان به جلسات شورای آموزش و پرورش ابراز داشت: شوراهای آموزش و پرورش به‌صورت قانونی و با تصویب مجلس آغاز به فعالیت کردند و تا به حال تصمیمات خوبی اتخاذ شده و بسیار تاثیر گذار و رضایت بخش بوده لذا انتظار ما از تشکیل این نشست‌ها و جلسات کسب نتیجه مطلوب است.

وی در ادامه با بیان اینکه مطالبات انباشته شده فراوانی در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد تصریح کرد: اداره آموزش و پروش به عنوان نهاد تامین کننده نیازهای انسانی در تمامی امور شناخته شده لذا باید انسان‌هایی را تربیت کند که در جامعه متعهد و وظیفه شناس باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به فعالیت بیش از پیش شوراهای آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش باید دغدغه‌مند تلاش کند. در شرایط فعلی ظرفیت‌هایی ایجاد شده که شورای آموزش و پرورش می‌تواند با پرداختن به آن شرایط مطلوبی را به لحاظ هماهنگی و مدیریت در سطح شهرستان و مناطق به‌صورت جدی و هماهنگ پیگیری کند.

انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای آموزش و پرورش آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

همچنین، تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900038

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود