Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از ایرنا، محمد اسلامی عصر پنج شنبه در بازدید از محور میامی - کلاته خیج در جمع مردم میامی در پاسخ به مطالبات کارگران شرکت های پیمانکاری ،افزود: عدم پرداخت حقوق کارگران توسط پیمانکاران راهسازی پذیرفتنی نیست و باید در تخصیص ها نظارت کافی صورت پذیرد.

وی گفت : طرح های نیمه تمام راهسازی در شهرستان میامی با جدیت دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی با توجه به درخواست مردم میامی در راستای کاهش حریم جاده بین الملی و کمربندی خلیج فارس میامی ، اظهار داشت: کاهش حریم جاده ها  امکانپذیر نیست.

بهسازی راه میامی - جاجرم ، بهسازی راه های روستایی ، احداث پل زیر گذر در شهر میامی ، بهسازی راه های فرومد و بهسازی محور میامی - کاهک از خواسته های مردم میامی بود که دستورات لازم توسط وزیر راه و شهرسازی داده شد.

وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از طرح های زیرساختی در حوزه راه، بافت فرسوده، مسکن و سایر موارد مرتبط با این وزارتخانه ۲ روزه به استان سمنان سفر کرده است. 

بیش از  ۶۰ درصد راه های استان سمنان در شهرستان های شاهرود و میامی قرار دارد. 

۶۶۰ کیلومتر از مسیر اصلی تهران - مشهد در استان سمنان واقع شده که سالانه نزدیک به ۱۵ میلیون زائران امام رضا (ع) از این محور تردد می کنند. 

شهرستان میامی با جمعیتی بیش از ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مشتری در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۱۴ پروژه راهداری به طول ۷۵ کیلومتر و با ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار در محورهای مواصلاتی و شریانی خراسان شمالی در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: عملیات آسفالت حفاظتی در محور بجنورد به جنگل گلستان به طول ۱۰ کیلومتر، به‌سازی، لکه‌گیری، درزگیری و آسفالت ماستیک سنگدانه‌ای محور بجنورد-آشخانه به طول ۴ کیلومتر و اجرای عملیات لایه توپکا در محور گرمه به سنگ سوراخ به طول ۵ کیلومتر از جمله پروژه‌های دیگری است که با هدف بهبود وضعیت تردد اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی استان بهسازی و روکش آسفالت شد.

مشتری به اصلاح و اجرای شبکه روشنایی تونل باباامان در محور شیروان- بجنورد به طول ۳۲۴ متر اشاره کرد و گفت: اجرای فاز ۲ شبکه روشنایی گردنه امین الله به طول ۵ کیلومتر و اجرای شبکه روشنایی تقاطع بدرانلو به صورت نقطه‌ای از پروژه‌های دیگری است که در راستای بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به پایان رساندن پروژه تکمیل پل ۷ دهانه در محور گرمه- چمن بید با بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار و تأمین و نگهداری ۱۰۵ دستگاه ابنیه فنی حد فاصل محور جنگل گلستان تا شهرستان فاروج با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از پروژه‌های دیگر این اداره کل در سال جاری است.

کد خبر 6097295

دیگر خبرها

  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • ◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است