Web Analytics Made Easy - Statcounter

رنو5 در سطح بین المللی نیز یکی از انقلابی ترین طراحی های کمپانی فرانسوی رنو را همراه خود داشت. این محصول در مدل های مختلف و طی سال های 1972 تا 1996 روی خط تولید قرار داشت.

قدس آنلاین: رنو5 یکی از مطرح ترین خودروهای بازار ایران در سال هایی است که پیکان رقابت بسیار جدی با آن داشت! رنو5 با ظاهری اسپرت و هاچ بک بیشتر محبوب جوانان و افرادی بود که دنبال مالکیت خودرویی خاص بودند و در مقابل پیکان یک جان سخت تمام عیار بود که خیلی راحت تر از رنو5 هم می شد آنرا به پول نقد تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنو5 در سطح بین المللی نیز یکی از انقلابی ترین طراحی های کمپانی فرانسوی رنو را همراه خود داشت. این محصول در مدل های مختلف و طی سال های 1972 تا 1996 روی خط تولید قرار داشت.

از مدت ها پیش اخبار و رندرهایی درباره بازگشت رنو5 به خط تولید مطرح شده بود که رسانه های مختلف در سطح همین پیش بینی ها و گمانه زنی ها بدان پرداختند اما اکنون بازگشت نمونه الکتریکی رنو5 با همان طراحی نوستالژیک و به اصطلاح رترو تایید رسمی شده که در ادامه به جدیدترین و قابل اعتمادترین تصاویر موجود از آن نگاهی خواهیم داشت.

تصاویری موجود از رنو5 الکتریکی با توجه به اطلاعات کمپانی رنو مربوط به نمونه اولیه تولید شده از این خودرو می شود که بدین ترتیب باید گفت محصول جدید مرحله طراحی مفهومی را نیز پشت سرگذاشته و به خط تولید بسیار نزدیک است.

حالت طراحی فندرها(گلگیرها) و نمای کلی خودرو شباهت زیادی به رنو 5 جی تی توربو دارد. هنوز اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است.

منبع: عصر ایران

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رنو5 خودروی برقی خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید سوسیس و کالباس در کارخانه‌های معروف (فیلم) نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد (فیلم)
  • قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد | ویدئو
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن