Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از میدل ایست آی، «دیوید هیرست» نویسنده انگلیسی در مقاله ای خواهان بازخواست از کابینه رژیم صهیونیستی به دلیل ممانعت از تزریق واکسن به فلسطینی ها شد.

وی افزود: سیاست ممانعت از واکسیناسیون فلسطینی ها در برابر ویروس کرونا، نقض آشکار توافقنامه ژنو به شمار می رود و باید به همین دلیل بازخواست شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیرست ادامه داد: به نظر می رسد که وزارت بهداشت اسرائیل طرحی برای واکسیناسیون اسرای فلسطینی در بند زندان های اسرائیل ندارد.

وی اضافه کرد: این در حالیست که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در میان اسرای فلسطینی در حال افزایش است. نزدیک به چهار هزار و 400 اسیر فلسطینی در زندان ها و سلول های اسرائیل در شرایط بدی به سر می برند.

این نویسنده انگلیسی نوشت: اوضاع آنها از لحاظ بهداشتی وخیم بوده و احتمال گسترش ویروس کرونا در میان آنها زیاد است.

پیش از این نیز، دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطینی اعلام کرده بود که مقامات رژیم صهیونیستی با صدور ابلاغیه‌ای، دستور داده اند که تحت هیچ شرایطی واکسن کرونا به دست اسرای فلسطینی نرسد.

این دفتر در بیانیه خود اعلام کرده است: دستور ممنوعیت اعطای واکسن کرونا به اسرای فلسطینی در حالی است که ویروس مذکور به شدت در صفوف اسرا در حال افزایش است. مقامات رژیم صهیونیستی و در رأس آنها وزیر امنیت داخلی این رژیم مسئول هرگونه اتفاق وخیم برای اسرای فلسطینی است.

گفتنی است، تاکنون ۱۹۱ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به کرونا مبتلا شدند.

کد خبر 5122995 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: اسرای فلسطین انگلیس ویروس کرونا رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا دونالد ترامپ عراق رژیم صهیونیستی فلسطین جو بایدن کنگره آمریکا ایران استیضاح ترامپ عربستان سعودی جنبش انصارالله یمن سوریه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 روسیه رژیم صهیونیستی اسرای فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است

این سناتور آمریکایی بار دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد و گفت که اقدامات این رژیم در غزه قطعاً پاکسازی قومی است.

سندرز با اشاره به آمار حیرت‌انگیز کشته‌ها و آوارگان فلسطینی، درخواست خود را برای رسیدگی به جنایات نتانیاهو تکرار کرد.

سندرز ضمن اشاره به موضع‌گیری «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا در حمایت از فلسطین گفت: نکته اساسی ایلهان این است که ما نمی‌خواهیم یهودی‌ستیزی را در این کشور ببینیم. من فکر می‌کنم کلمه نسل‌کشی چیزی است که توسط دیوان بین المللی دادگستری رسیدگی شود.

سندرز در ادامه صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم هیچ شکی وجود داشته باشد که آنچه نتانیاهو انجام می‌دهد، پاکسازی قومی فلسطینی‌ها در نوار غزه است.

سندرز بار‌ها از نتانیاهو به خاطر جنگ جاری در غزه انتقاد و با کمک مالی بیشتر آمریکا به اسرائیل مخالفت کرده است. وی همچنین بار دیگر خواستار توقف حمایت مالی آمریکا از رژیم صهیونیستی شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد