Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از پیگیری برای دریافت سهمیه جدید روغن برای بازار استان خبر داد.

بهرام جباری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت کنونی بازار روغن خوراکی اظهار کرد: هنوز در خصوص تامین روغن کمبودهایی وجود دارد و تقاضا در بازار برای روغن زیاد است.

وی گفت: روغن به صورت انبوه در حال تولید و توزیع است اما حرص و ولع مردم را  نمی‌توان مهار کرد و همچنان کمبود روغن، وابسته به موضوعات فرهنگی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان افزود: بحران روغن کماکان وجود دارد و باید عرضه این کالا به گونه‌ای باشد که تقاضای مردم را به طور کامل پوشش دهد.

جباری با اشاره به تامین روغن در بازار تصریح کرد: تولید و توزیع روغن از طرف کارخانه‌ها و شرکت‌های پخش که به کارخانه‌ها معرفی شده‌اند، به خوبی در حال انجام و تزریق به بازار است. سازمان صمت خوزستان نیز در حال پیگیری برای تامین سهمیه جدید روغن برای بازار استان است.

وی گفت: دو کارخانه استان خوزستان نیز به خوبی در حال تولید و توزیع روغن هستند و بیش از نیاز روزانه در حال توزیع است اما متاسفانه از بین بردن خلأ کمبود روغن در بازار، مقداری زمان‌بر است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود