Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدی گلپایگانی گفت: مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همراه با ثبت‌نام از علاقمندان به خدمت در مراکز درمانی برای مقابله با ویروس کرونا، در مسجد سادات اخوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد صادق وحیدی گلپایگانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از 27 تا 29 دی ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد سادات اخوی برگزار می شود، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب نیز توسط پایگاه بسیج این مسجد در فضای باز مقابل این مسجد در این شب ها برپا است که طی آن کتاب های مذهبی به ویژه در حوزه سبک زندگی و تاریخ زندگی اهل بیت (ع) با تخفیف 25 تا 60 درصد به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد سادات اخوی (واقع در تهران، خیابان ایران، نبش خیابان قادری) افزود: حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی، در این مراسم، سخنرانی و سید محسن میری، مداحی می کنند و مراسم با قرائت حدیث کساء شروع می شود.

 

وی اضافه کرد: ثبت نام از علاقمندان به خدمت در مراکز درمانی برای مقابله با کرونا توسط پایگاه بسیج شهید مجتبی جوان تاش در روزهای 26 تا 30 دی ماه به ویژه در زمان برگزاری مجلس روضه و سخنرانی مذهبی در مسجد سادات اخوی صورت می گیرد.

 

وحیدی گلپایگانی افزود: نذورات مردمی برای ایام فاطمیه، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا صرف تهیه غذای گرم و بسته های ارزاق می شود هرچند هنوز آمار دقیقی از این کمک مومنانه نداریم زیرا هنوز نذورات مردمی به دست ما می رسد.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا ایام فاطمیه سبک زندگی اسلامی مسجد سادات اخوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)