Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@03:49:15 GMT

نشست AFC با فیفا به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۹۱۸۶

نشست AFC با فیفا به تعویق افتاد

به گزارش نشریه «الاتحاد» امارات، نشست اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا با فدراسیون جهانی فوتبال برای تعیین تکلیف نهایی نحو برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به آخر ماه ژانویه موکول شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، طبق گزارش های رسیده اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز با مشکلات کرونا دست و پنجه نرم میکنند و نحو برگزاری ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهادی روی میز فیفا برای ادامه مسابقات برگزاری آنها به صورت متمرکز است اما هنوز کشورهایی در آسیا است که بحران کرونا رنج می برد. برگزاری بازی ها به صورت عادی غیرمقدور است چون بسیاری از کشورهای آسیایی قوانین سخت گیرانه کرونایی را همچنان اجرا می کنند  و برای ورود به این کشور باید 10 روز در قرنطینه باشید که این برای تیم های فوتبال مقدور نیست.

قرار است این مسابقات طبق زمان بندی جدید اعلام شد از فروردین ماه 1400 از سرگرفته شود ولی هنوز فرمت برگزاری مسابقات مشخص نیست و نوعی سردرگمی در نوع برگزاری مسابقات مشاهده می شود.

طبق گزارش های رسیده از کنفدراسیون فوتبال آسیا پرونده نوع برگزاری این مسابقات در جلسه دو هفته آینده مشخص می شود و تیم ها وضعیت خود را می دانند.

پربیننده ترین نوه علی پروین رسما پرسپولیسی شد +عکس حذف فوتبالیست ایرانی از لیگ قطر! +عکس مهدی تاج در بیمارستان بستری شد +عکس دندانپزشک جنجالی از پرسپولیس رفتنی شد شبی که مهدوی‌کیا شوکه شد +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد

سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سایت فوتی رنکینگز امروز (جمعه) در آخرین بروز رسانی رده بندی لیگ های فوتبال آسیا سهمیه ایران را در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این رسانه موثق در حوزه فوتبال آسیا، عربستان و ژاپن ۳ سهمیه مستقیم در فرمت جدید لیگ قهرمانان یعنی در لیگ نخبگان و یک سهمیه در لیگ پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

کره جنوبی، امارات، قطر و چین هم ۲ سهمیه مستقیم در لیگ نخبگان و یک سهمیه پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

سهمیه کشورمان بر اساس اعلام این رسانه، ۱+۲ خواهد شد یعنی یک سهمیه مستقیم به لیگ نخبگان راه می یابد و یک سهمیه به پلی آف لیگ نخبگان می رود و یک سهمیه به صورت مستقیم در لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان بازی می کند.

پیش از این گفته شد فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفته، قهرمان لیگ برتر را سهمیه مستقیم لیگ نخبگان قرار دهد و تیم دوم لیگ را به پلی آف لیگ نخبگان بفرستند و قهرمان جام حذفی هم راهی لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان می شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد