Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@22:55:29 GMT

مسوت اوزیل به فنرباحچه پیوست / غیر رسمی

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۱۶۶۱

هافبک آلمانی توپچی ها به فنرباحچه خواهد پیوست. 

مسوت اوزیل، هافبک 32 ساله و آلمانی باشگاه آرسنال پس از فسخ قراردادش با این تیم، به فنرباحچه خواهد پیوست. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، مسوت اوزیل با هم تیمی هایش در آرسنال خداحافظی کرده است و آماده حضور در تست های پزشکی باشگاه فنرباحچه است. پس از فسخ قرارداد این هافبک آلمانی با توپچی ها، او به صورت رسمی به فنرباحچه خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای رسانه های ترک، مدت قرارداد اوزیل با فنرباحچه سه سال و نیم خواهد بود و شماره پیراهن 67 را در این باشگاه بر تن خواهد کرد. 

اخبار داغ 

مشکلی پیش نیاید، مهدی ترابی تا آخر هفته پرسپولیسی می شود استقلال - تراکتور؛ سنگی که به سر فرهاد خورد | از رقص لوپز تا تلافی آندو و خاطره استراماچونی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس لیونل مسی در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو حضور خواهد داشت سوفیا بکاتورو برنده مدال طلای المپیک اعتراف کرد: من قربانی یک تجاوز هستم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از 11 سال: دورتموند دوباره در فینال ومبلی

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف پاری سن ژرمن رفت و با گل متس هوملس نتیجه 1-0 برنده شد.

دورتموند که در بازی رفت هم به لطف گل نیکلاس فولکروگ با نتیجه 1-0 برنده شده بود، در مجموع 2-0 برنده‌ شد و به فینال چمپیونزلیگ صعود کرد.

تیم آلمانی اکنون منتظر نتیجه بازی امشب(چهارشنبه) بین تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در با سانتیاگو برنابئو خواهد بود تا تکلیف دیگر فینالیست مشخص شود. دورتموند مطمئنا از صعود به فینال از جنبه‌های مختلف هیجان زده است.

این باشگاه پس از مدت‌ها دوباره فینال چمپیونزلیگ را تجربه می‌کند. آخرین تجربه دورتموند به سال ۲۰۱۳ برمی‌گردد که در یک فینال تمام آلمانی بازی کرد و حریف بایرن مونیخ بود.

دورتموند در آن بازی به میزبانی ورزشگاه ومبلی با نتیجه 2-1 مقابل بایرن شکست خورد و به جام نرسید. از فینال مذکور که دورتموند بیش از 10 سال است آن را تجربه نکرده، در حال حاضر متس هوملس و مارکو رویس در ترکیب زنبورها حضور دارند.

این تیم آلمانی باید بعد از مدت‌ها فینال لیگ قهرمانان اروپا را دوباره در ورزشگاه ومبلی تجربه کند و منتظر نتیجه بازی رئال و بایرن که هفته گذشته به تساوی 2-2 رسیده بودند، می‌ماند.

دیگر خبرها

  • بعد از 11 سال: دورتموند دوباره در فینال ومبلی
  • فینال تمام آلمانی در چمپیونزلیگ رؤیایی خواهد بود
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • پاس‌های اعجاب‌انگیز مسوت اوزیل / فیلم
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر