Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اهداء بیش از ۳۶۰۰ جلد کتاب کمک آموزشی به دانش آموزان کم بضاعت استان به ارزش ۹۰ میلیون تومان خبر داد.

«عمران خودآموز» در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این کمک به دانشن آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و متوسطه دوم در رشته‌های علوم تجربی و ریاضی به دانش آموزان کم بضاعت با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این فعالیت با شناسایی دقیق، علمی و آگاهانه مخاطبان جامعه هدف، کتاب های کمک آموزشی گاج به طور رایگان توسط «کتابسرا»ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام شده است، تصریح کرد: توجه به مخاطبان مناطق محروم از آموزش و تهیه و توزیع و اهدا کتاب های آموزشی گاج که از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار این اداره کل قرار گرفته، از اهداف غایی و حمایتگرانه ما است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: شناسایی کودکان و نوجوانان مستعد که خانواده های‌ آنان از تمکن و توانایی مالی مناسبی برخوردار نیستند و اغلب از امکانات کمک آموزشی در قالب های کتاب و نرم افزار محروم‌اند، ما را بر آن داشت تا با بهره گیری از پتانسیل «خانه کتاب و ادبیات ایران» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تلاش و همت و برنامه ریزی "کتابسرا" و نظارت همکاران‌مان در اداره کل و موسسه فرهنگی هنری اقبیم هشت ایلام؛ از کتاب های موجود در این راستا بهره بگیریم و در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار دهیم.

خودآموز تصریح کرد:  تقویت و تعالی جامعه  کتابخوان، منوط به تقویت و بالنده نمودن کودکان و نوجوانان کتابخوان است و هر گاه این جامعه هدف در امور درسی و آموزشی تقویت شود، بی‌شک مخاطبان و خوانندگان کتاب های عمومی و تخصصی در جامعه خواهند شد و سرانه کتابخوانی در جامعه بالا خواهد رفت و این مهم یکی از اهداف کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

خودآموز تاکید کرد: طی مکاتبه ای که با اداره کل آموزش و پرورش داشتیم مبنی بر اهدا و توزیع کتاب های کمک آموزشی در میان دانش آموزان مستعد و کم بضاعت استان،قرار شد که معاونت متوسطه ی این اداره کل کتاب های اهدایی را در میان مخاطبان توزیع نماید.

خودآموز ادامه داد:علاوه بر اداره کل آموزش و پرورش استان از این کتاب های کمک آموزشی به تلاشگران و خیرین و تسهیلگران حوزه های اجتماعی و کودک و نوجوان کتاب اهدا شده است.

وی در پایان از تلاش و برنامه ریزی و همت همکاران حوزه ی معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل و مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام در این امر فرهنگی و خداپسندانه تقدیر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه ایلام عمران خودآموز فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل آموزش و پرورش دانش آموزان کمک آموزشی کم بضاعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی تا ششم شهریور فرصت دارند، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
از ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی سال تحصیلی آینده ۸۰ میلیون جلد چاپ شده است.
ثبت سفارش از سه سامانه my.gov.ir، my.medu.ir و یا irtextbook.ir امکان پذیر است.
ثبت سفارش کتاب‌های پایه اول، هفتم و دهم از دهم تیر شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان