Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شما برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود از چه افرادی کمک می‌خواهید؟ به طور قطع انتخاب و خرید تجهیزات مورد نیاز برای دکوراسیون داخلی منزل مثل پارکت و کف پوش، کاغذ دیواری و... نیاز به مشاوره خواهد داشت. برای دریافت مشاوره و تجربه‌ی یک خرید لذت بخش ویکی دکو بهترین گزینه خواهد بود؛ چراکه حتی اگر بخواهید برای داشتن یک دکوراسیون شیک پاراوان خریداری کنید، می‌بایست آن را با نمای کلی منزل خود هماهنگ کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور آشنایی با ویکی دکو به شما کمک می‌کند تا دکوراسیون منزل خود را کاملاً مدرن و زیبا نمائید.

دکوراسیون داخلی منزل چه اهمیتی دارد؟

از آنجا که بانوان بیشتر از آقایان در منزل هستند، بالطبع دکوراسیون داخلی برای خانم‌های خانه مهم‌تر می‌باشد. از طرفی جذابیت و زیبایی دکوراسیون داخلی می‌تواند تاثیر مثبتی بر روحیه اهالی خانه داشته باشد. به عبارت دیگر اهمیت دادن به دکوراسیون داخلی منزل در واقع اهمیت دادن به خود و خانواده‌تان خواهد بود. بنابراین با خرید کاغذ دیواری، پارکت و کفپوش و... ظاهری جدید و جذاب به منازل خود ببخشید، البته پیش از هرگونه خرید می‌بایست با انواع محصولات ویکی دکو آشنا شوید.

با این تجهیزات دکوراسیون منزل خود را مدرن کنید!

پارکت و کفپوش:

این روزها بسیاری از افراد خوش سلیقه برای پوشاندن کف منازل خود، از پارکت و کفپوش استفاده می‌کنند. همانطور که از نام این وسیله کاربردی مشخص است، پارکت نوعی کفپوش بوده و در انواع چوبی، لمینت و پلاستیکی تولید می‌شود. از میان این سه مدل پارکت و کفپوش، پارکت لمینت بیش از سایر انواع مورد استقبال قرار گرفت؛ چراکه دارای تنوع طرح و مدل زیادی بوده و همچنین بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. پارکت و کفپوش به راحتی نصب شده و در برابر ضربات، رطوبت و ... کاملاً مقاوم است. خرید و نصب پارکت لمینت جلوه‌ی جدیدی به دکوراسیون می‌دهد، به همین جهت بسیار مورد استقبال قرار گرفت. نصب سریع و آسان پارکت و کفپوش موجب رضایت خریداران است، زیرا افراد همواره به دنبال روش‌های سریع و آسان برای تغییر دکوراسیون خود هستند.

کاغذ دیواری:

رنگ دیوارها به مرور زمان بر اثر سرما و گرما تغییر خواهد کرد، به همین جهت می‌بایست به فکر یک راهکار دائمی برای زیبایی دیوار منزل خود باشید. با دریافت مشاوره مناسب از ویکی دکو می‌توانید بهترین کاغذ دیواری‌ها را به عنوان دیوار پوش منزل خود خریداری کنید. کاغذ دیواری که در انواع طرح و مدل تولید می‌شود به راحتی و با چسبی مخصوص بر روی دیوار نصب شده و زیبایی منحصر به فردی به دکوراسیون کلی خانه می‌بخشد. کاغذ دیواری که در انواع ایرانی، ترک، کره، چینی و ... تولید می‌شود بسته به کشور سازنده قیمت‌های متفاوتی دارند، اما با یک مشاوره درست می‌توان هزینه‌ها را مدیریت کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید با نصب کاغذ دیواری رنگ روشن می‌توانید خانه کوچک خود را بزرگ نشان دهید و با نصب کاغذ دیواری کودکانه یک اتاق کودک جذاب و دوست داشتنی برای فرزند خود بسازید.

پاراوان:انتخاب بسیاری از افراد به عنوان دکور قسمتی از منزل خود خرید پاراوان می‌باشد، پاراوان که به عنوان دیواری متحرک نیز شناخته می‌شود، برای اماکن دیگری مثل آرایشگاه‌ها، باشگاه‌ها و... نیز کاربرد دارند. پاراوان که از جنس چوب، پی وی سی، پلاستیک و ... ساخته می‌شود دارای طرح و مدل‌های مختلفی می‌باشد، بنابراین پاراوان را می‌توان با هر مدل دکوراسیونی هماهنگ کرد. خرید پاراوان نیز بر زیبایی دکور منزل شما تاثیر خواهد گذاشت، به همین جهت ویکی دکو بهترین طرح و مدل از پاراوان را در فروشگاه خود به معرض فروش گذاشته است. کاور رادیاتور:

امروزه ساختمان‌های جدید را با سیستم گرمایشی پکیج و رادیاتور می‌سازند، اما بسیاری از افراد از در معرض دید بودن رادیاتورهای منزل خود رضایت ندارند. بنابراین همواره سعی می‌کنند رادیاتور را پشت مبل و میز مخفی کنند، این در حالی است که با کمک ویکی دکو می‌توانید از رادیاتور خود به عنوان یک دکور جذاب برای منزل خود استفاده کنید. در فروشگاه ویکی دکو کاور رادیاتور در انواع مدل و در رنگ‌های سفید و ... وجود دارد که با خرید آن و قرار دادن بر روی رادیاتور جلوه‌ای جذاب به دکور منزل خود می‌دهید. کاورهای رادیاتور که عموماً از جنس چوب یا پی وی سی هستند ظاهر منزل را کاملاً مدرن و چشم‌نواز می‌کنند.

مسلماً کل محصولات فروشگاه ویکی دکو محدود به این چهار مورد معرفی شده نخواهد بود، در این فروشگاه محصولات بسیار جذاب دیگری نیز برای فروش وجود دارد که با خرید هر یک از آن‌ها بسته به طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود می‌توانید دکوری جذاب داشته باشید که به روحیه شما نشاط و شادابی تزریق می‌کند.

با ویکی دکو بیشتر آشنا شوید!

قطعاً برای شما هم سوال است که چرا در کل متن به فروشگاه تخصصی ویکی دکو تاکید شده است! این تاکید به دلیل حرفه‌ای بودن این مجموعه در حوزه دکوراسیون داخلی و تنوع محصولات این فروشگاه می‌باشد. ویکی دکو نام یک فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی منزل و ... است که از سال 1396 آغاز به کار کرده و همچنان به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه می‌دهد. کارشناسان مجرب این مجموعه با ارائه مشاوره پیش از خرید به شما کمک می‌کنند تا با کیفیت‌ترین محصولات را با کمترین هزینه در اختیار داشته باشید.

 

فروشگاه معتبر و معروف ویکی دکو با راه‌اندازی یک وبسایت اقدام به فروش اینترنتی محصولات کرده و دسترسی مشتریان را از سراسر جهان گسترش داده است. این فروشگاه که دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز می‌باشد، با طرح فروش اقساطی که دارد به افراد با هر میزان توان مالی این امکان را می‌دهد که یک تغییر دکوراسیون جذاب را داشته باشند. در این شرایط اقتصادی سخت، امکان خرید اقساطی از ویکی دکو خود دلیل بزرگی برای انتخاب ویکی دکو خواهد بود. همچنین می‌توانید به صفحه‌ی رسمی اینستکرام ویکی دکو به نشانی instagram.com/wikideco مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دکوراسیون داخلی منزل سایت اینستگرام دکوراسیون داخلی منزل پارکت و کفپوش کاغذ دیواری طرح و مدل منزل خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویکی فقه؛ دانشنامه‌ای در حوزه علوم اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ۶۳۶ عنوان کتاب در قالب ۱۵۳۰ جلد در بخش‌های فقه، اصول، حدیث، تفسیر روی این تارنما قرار داده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حواله علی پی
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • ویکی فقه؛ دانشنامه‌ای در حوزه علوم اسلامی
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران