Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان و گفت: تهیه یکهزار دستگاه تبلت تا دهه فجر امسال برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند هدفگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ محمد ابراهیم یوسفیان روز دوشنبه به رسانه ها افزود: تاکنون ۵۵۰ دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند با کمک خیرین تهیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: یکی از نیازهای اساسی در شرایط همه گیری کرونا برای دانش آموزان تهیه تجهیزات آموزش غیرحضوری از جمله تبلت است.

 وی گفت: این تبلت ‌ها به همت خیران و کمیته امداد امام خمینی(ره) تهیه و بین ۵۵۰ دانش آموز توزیع شد.

یوسفیان با اشاره به اینکه خدمات تحصیلی به خانواده های زندانی جرائم غیرعمد ارائه می شود، تصریح کرد:در همین راستا ۳۰ دستگاه تبلت بین دانش آموزان خانواده زندانیان غیرعمد توزیع شد.

معاون امور فرهنگی کمیته استان سمنان اضافه کرد: تهیه یکهزار تبلت برای دانش آموزان نیازمند تا دهه مبارکه فجر هدفگذاری شد.

طبق اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ۱۰۳ هزار و ۴۶۴ دانش‌آموز استان معادل ۸۸ درصد در حال حاضر در شبکه شاد حضور دارند و آموزش برای ۱۲ درصد باقیمانده دانش‌آموزان استان سمنان که به برنامه شاد دسترسی ندارند، از طریق تلویزیون و ارسال درس‌نامه پیگیری می‌شود.

در این شاخص سمنان چهارمین استان کشور در استفاده از فضای مجازی برای نظام تعلیم و تربیتی است. 

۱۱۸ هزار و ۴۶۴ دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در استان سمنان ثبت نام کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانش آموزان نیازمند برای دانش آموزان استان سمنان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و گفت: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند