Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی آماده سازی تیم ملی‌پارادوومیدانی ایران از اول بهمن وارد ششمین مرحله اردوهای آمادگی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو می‌شوند. خبرگزاری میزان - طبق اعلام فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این مرحله از اردو‌های آمادگی تیم ملی پارادوومیدانی، با دعوت از چهار ملی پوش، به صورت غیر متمرکز در کیش و اهواز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حامد امیری از لرستان به مربیگری بهمن رضایی (یکم تا ۱۸ بهمن ماه)، در جزیره کیش و هاشمیه متقیان از خوزستان به مربیگری زهرا کرم‌زاده (یکم تا ۲۴ بهمن ماه)، در اهواز تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

همچنین، امان‌الله پاپی از خوزستان به مربیگری مصطفی بهرامی (۵ تا ۳۰ بهمن) و علیرضا مختاری از اصفهان به مربیگری نصرالله احدی (۵ تا ۲۵ بهمن) نیز در جزیره کیش دور جدید تمرینات خود را از سر می‌گیرند.

در پایان این اردو، حامد امیری به رقابت‌های جایزه بزرگ فزاع اعزام می‌شود. این مسابقات از ۱۸ تا ۲۶ بهمن در کشور امارات برگزار خواهد شد. بیشتر بخوانید: آغاز اردوی تیم ملی پاراوزنه‌برداری از اول بهمن در کیش

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون جانبازان و معلولین پارادوومیدانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین فدراسیون جانبازان و معلولین پارادوومیدانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: ۱۷۴ صندلی به روز، در سالن‌های شماره دو و سه این سینما با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در هفته گذشته تعویض شد.

حیدر مرادی با اشاره به استقبال چشمگیر کردستانی‌ها در سال گذشته از اکران فیلم‌های مختلف سینمایی گفت: ۲۵۰ هزار نفر در این مدت در سینما‌های استان پای دیدن فیلم‌های مورد علاقه شان نشستند.

هم اکنون پانزده سالن سینمایی با هزار و ۸۳۵ صندلی در استان کردستان و در زیر مجموعه پردیس سینما بهمن فعال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • «عینک قرمز» حامد بهداد با «تگزاس۳» مجوز اکران گرفتند
  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام