Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:49:31 GMT

علیه تجمعات بدون مجوز در کاشان اعلام جرم می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۸۸۰۷

علیه تجمعات بدون مجوز در کاشان اعلام جرم می‌شود

گروه استان‌ها - رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن تأکید بر لزوم ورود دادستانی به عنوان مدعی العموم در مورد تجمعات بدون مجوز گفت: علیه تجمعات بدون مجوز در کاشان اعلام جرم می‌شود. - اخبار استانها -

سیدعلیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن ابراز نگرانی نسبت به عادی‌انگاری ویروس کرونا در منطقه کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: متأسفانه در روزهای اخیر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در میان آحاد جامعه کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عادی‌انگاری ویروس کرونا می تواند شیوع موج جدیدی از ویروس کرونا در منطقه کاشان را به دنبال داشته باشد، افزود: این عادی انگاری در منطقه کاشان و آران و بیدگل می‌تواند شروع پیک جدیدی از بیماری کرونا را در این منطقه ایجاد کند در حالی که کادر درمان بیش از یک سال بدون وقفه با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به محدودیت‌های کرونایی در شرایط زرد ابراز داشت: با وجود شرایط زرد کرونایی در منطقه کاشان اما متأسفانه در روزهای اخیر شاهد برپایی برخی تجمعات بودیم که بدون اخذ مجوز و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی بود.

تاز‌ه‌ترین وضعیت شیوع کووید 19 در استان سمنان| ثبات شکننده شیوع کرونا در استان سمنان/ برای تثبیت شرایط همکاری شهروندان الزامی است + جدولرئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین: 10 نفر از اطرافیان بیماران کرونایی قرنطینه خواهند شداطلاعیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه درباره اظهارات سخنگوی ستاد کرونا

وی با بیان اینکه ضمن اشاره به ارسال نامه به دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل گفت: از دادستان های دو شهرستان های کاشان و آران و بیدگل درخواست شده است که به عنوان مدعی‌العموم به موضوع ورود پیدا کنند و علیه مراکز تجمع بدون مجوز و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز اعلام جرم صورت پذیرفت.

مروجی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش در این برهه حساس توسط شهروندان و مسئولان لازم است، تصریح کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توان پیش‌بینی کرد که شاهد پیک زمستانه کرونا در منطقه کاشان باشیم.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی کاشان و آران و بیدگل منطقه کاشان بدون مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: یک نوجوان ۱۶ ساله براثر سقوط در کوه‌های منطقه روستای جوینان قمصر جان باخت.

به گزارش مشرق، سیدمصطفی محتشمیان افزود: ساعت ۲۱:۰۶ شب گذشته ۱۴ اردیبهشت در پی تماس به سازمان آتش نشانی مبنی بر مفقود شدن نوجوانی در کوه های منطقه جوینان قمصر ۲ تیم از این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد:متاسفانه در عملیات جستجوی پنج ساعته تیم‌های امدادی، جسد بی جان نوجوان پیدا شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان کرد:ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز بود که تیم های امدادی آتش نشانی و جمعیت هلال احمر در حال گشت زنی در ارتفاعات پایین کوه منطقه جوینان قمصر، فرد را پیدا می کنند ، شواهد نشان از این داشته که به علت سقوط از ارتفاع کوه فوت کرده است‌

محتشمیان گفت:با توجه به اینکه کوهنوردی شرایط و تجهیزات خاص خود را دارد ، شهروندان هرگز بدون تجهیزات مناسب، همسفر ورزیده یا مربی و راهنما اقدام به صعود از ارتفاع نکنند و به نحوی برنامه ریزی کنند که ساعتی قبل از غروب خورشید به پای کوه رسیده باشند.

شهر قمصر با سه هزار و ۸۷۷ نفر جمعیت در فاصله ۳۰ کیلومتری کاشان قرار دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • بار ترانزیتی افغانستان بدون مجوز از ایستگاه تهران عبور کرد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند