Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و مقاومت البرز در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با پیروزی ۵ بر یک مقاومت به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مقاومت البرز در ورزشگاه مخابرات اصفهان به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در حالی آغاز شد که گیتی‌پسند برای حفظ صدر جدول و مقاومت شگفتی‌ساز برای رسیدن به صدر جدول از انگیزه‌های فراوانی برخوردار بودند و برای کسب پیروزی و 3 امتیاز این دیدار وارد زمین مسابقه شدند.

در دقیقه سوم این دیدار این شاگردان فرهاد کشاورزی در تیم مقاومت البرز بودند که توسط کیانوش شیرپور به گل اول خود دست یافتند تا وحید شمسایی با استرس زیادی این دیدار را دنبال کند.

در دقیقه 9 بار دیگر مقاومت البرز بود که به گل رسید. تیم نارنجی‌پوش میدان با یک حرکت تکنیکی و زیبا توسط مهدی نوروزی گل دوم خود را به ثمر رساند.

در ادامه این نیمه مقاومت البرز به خوبی بازی را کنترل کرد تا حملات گیتی‌پسند بی‌نتیجه بماند و نتیجه با همان 2 گل به سود نماینده البرز به پایان برسد.

لیگ برتر فوتسال| تقابل ستارگان نسل طلایی در ری و مصاف گیتی‌پسند با پدیده مسابقاتلیگ برتر فوتسال| تداوم صدرنشینی گیتی‌پسند در روز برتری پرگل مس سونگونلیگ برتر فوتسال| تقابل گیتی‌پسند با اهورا و مصاف مس سونگون با ایمان

در نیمه دوم این دیدار و برخلاف جریان  بازی بار دیگر تیم مقاومت البرز از روی تکنیک فردی کیانوش شیرپور به گل رسید تا بازی 3 بر صفر به سود نماینده البرز پیگیری شود.

در حالی که گیتی‌پسند به بازی پاورپلی روی آورده بود مرتضی عزتی بازیکن فصل گذشته گیتی‌پسند گل چهارم را برای مقاومت البرز به ثمر رساند تا شگفتی این دیدار تکمیل شود.

در حالی که کم‌تر از پنج دقیقه به پایان این دیدار مانده بود تیم گیتی‌پسند یکی از گل‌های خورده خود را جبران کرد تا فاصله را به 3 گل کاهش دهد.

در ثانیه‌های پایانی این دیدار بار دیگر تیم مقاومت توسط سهیل جامدی به گل رسید تا گیتی‌پسند این دیدار حساس را با شکست پشت سر بگذارد.

این مسابقه در نهایت با نتیجه 5 بر یک به پایان رسید تا مقاومت شگفتی‌ساز، جای گیتی‌پسند را در صدر جدول بگیرد.

سرهنگ محمدی رئیس پلیس راهور اصفهان در اواسط این دیدار در سالن مسابقه حضور پیدا کرد و نظاره‌گر این بازی شد.

انتهای پیام/172/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال مقاومت البرز گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد

ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با ازبکستان مشخص شد.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا برگزار می‌شود.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران ترکیب زیر را برای شروع این دیدار انتخاب کرده است:

باقر محمدی، محمد حسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی