Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@02:22:29 GMT

توقیف ۳۶ تن شیرخشک قاچاق در تهران

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۲۲۸۹

توقیف ۳۶ تن شیرخشک قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: ۳۶ تن شیرخشک قاچاق کشف و یک متهم در این ارتباط دستگیر شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اقدامات اطلاعاتی، از قاچاق شیرخشک، از شهر تهران به استان سیستان و بلوچستان، مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بررسی های اولیه نشان از این داشت، متصدی باربری در محدوده خیابان شهید رجایی قصد دارد محموله ای از شیر خشک را از طریق سامانه باربری به استان سیستان و بلوچستان انتقال دهد و مقدار فراوانی شیرخشک نیز در باربری دپو و جمع آوری شده است که کارآگاهان با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های قضائی دستور دستگیری متهم و توقیف محموله شیرخشک را دریافت کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ابراز کرد: در بازرسی از باربری، یک هزار و  ۴۴۱  کیسه پودر شیرخشک در مجموع ۳۶ تن شیرخشک قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف و متصدی باربری به قاچاق بودن و انتقال شیرخشک خارج از شبکه توزیع وزارت بهداشت معترف شد.

گودرزی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را سه میلیارد تومان برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی و کشف جزئیات پرونده به پلیس امنیت اقتصادی انتقال یافت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شیر خشک شیرخشک قاچاق پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه