Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جلسه اتاق تعاون در خصوص حمایت همه جانبه و هدفمند از صادرات کالا و خدمات به تناسب ارزش افزوده با هدف ارزآوری مثبت و اجرایی کردن مفاد بسته‌های حمایت از صادرات غیرنفتی کشور و ایجاد پایگاه دائمی در کشور آذربایجان در محل اتاق تعاون استان گیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی محمدی، رئیس اتاق تعاون گیلان گفت: یکی از اهداف اصلی ما از برگزاری این جلسه اطلاع رسانی در خصوص ایجاد یک دفتر نمایندگی یا یک سرای تجاری در جمهوری آذربایجان و نخستین اقدام هماهنگی با مدیرانی است که دارای کارت بازرگانی از اتاق تعاون هستند.

او با بیان اینکه در همین راستا فرم‌هایی از تهران برای ما ارسال شده است و مکاتبات اولیه و هماهنگی‌های لازم در حال انجام است، افزود: به صورت جدی در حال پیگیری برای ایجاد اتاق تجاری در جمهوری آذربایجان هستیم.

رئیس اتاق تعاون گیلان مهمترین مشکل در زمینه صادرات را نشناختن بازار هدف اعلام کرد و اظهار داشت: چنانچه ما بازار هدف را خوب بشناسیم، به طور قطع می‌توانیم محصولاتمان را صادر کنیم و برگشت منابع هم با کمترین دغدغه‌ای به کشور امکان‌پذیر است.

محمدی با اشاره به صدور کارت بازرگانی یادآور شد: ما یک کمیته پایش و یک کمیته اقدام ارزی داریم که جلسات آن در سازمان صمت برگزار می‌شود، به عبارتی ۳ تشکل اصلی اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و گمرک با مسئولیت سازمان صمت جلسات مربوطه را در سازمان برگزار می‌کند.

او ادامه داد: متولی صدور کارت بازرگانی برای بخش تعاون، اتاق تعاون و برای بخش خصوصی سازمان اتاق بازرگانی است.

رئیس اتاق تعاون گیلان با بیان اینکه تخلف‌هایی که ممکن است در بخش خصوصی شکل بگیرد عمدتا در بخش تعاونی انجام نمی‌شود، گفت: به خاطر بعضی از اتفاقاتی که رخ داده، با کارت‌های بازرگانی انفرادی و خصوصی بنا به دلایل مختلف برخورد شده و در حال ابطال شدن است.

محمدی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۵۰ تعاونی دارای کارت بازرگانی در گیلان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات غیرنفتی اتاق تعاون بخش خصوصی کارت بازرگانی اتاق تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ یک مغازه ابزار یراق در شهرستان شفت دقایقی پیش آتش گرفت و ماموران آتش نشانی در تلاشند تا این حریق را مهار کنند.

همچنین از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

خبر در حال تکمیل شدن است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • ضرورت توسعه حمل ونقل هوایی و دریایی میان ایران و قاره آفریقا
  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده