Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@03:29:50 GMT

واکنش سرمربی یونایتد به دیدار با فولام

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۶۳۵۶

واکنش سرمربی یونایتد به دیدار با فولام

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد دیدار مقابل فولام را دشوار توصیف کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از کسب تساوی در دیداری کم هیجان در مقابل تیم فوتبال لیورپول در ابتدای هفته، حالا شیاطین سرخ فردا در خانه حریف مهمان فولام هستند. اوله گونار سولسشر در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافته و بازی های یونایتد در مقابل تیم های بالای جدولی را تا پایان فصل دشوار توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اوله گونار سولسشر گفت:

“من فکر می کنم فولام از همان شروع نه چندان خوب خود، در ادامه مسیر روند خوبی داشته، آنها خریدهای بسیار خوبی را در روزهای پایانی بازار تابستانی انجام داده و تیمی تاکتیکی هستند. اسکات پارکر و دیگر اعضای تیم در مورد سازماندهی و فرم خود اعتماد به نفس داشته و شکستن سد فولام یکی از دشوارترین کارهاست.

به هر حال رفتن به استادیوم کریون کاتج به اندازه کافی دشوار است، اما در حال حاضر فولام چه هنگام مالکیت توپ و چه بدون توپ و همچنین از نظر ساختاری در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و بازی سخت دیگری در لیگ برتر در انتظار یونایتد است.”

 

اوله گونار سولسشر گفت:

 

“در این فصل در برابر تیم های بالای جدول بازی های نزدیک و دشواری داشتیم و این روند تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. در مقابل تاتنهام مغلوب شدیم، اما برابر سیتی، چلسی و لیورپول کلین شیت کردیم. اگر مانند دیدارهای اخیر در دقایق پایانی موفق به کسب پیروزی شویم می توانیم در انتهای فصل نیز در بالای جدول باقی بمانیم.

 

هنوز پاسخ آخرین تست کرونای بازیکنان یونایتد نیامده و با توجه به اینکه ۳۰ ساعت از آزمایش گذشته، امیدوارم به زودی پاسخ تست را دریافت کنیم. امروز همه بازیکنان در تمرین حضور داشتند، البته براندون و فیل جونز تمرین نکردند و بقیه در زمین تمرینی حاضر بودند.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر اوله گونار سولسشر منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است

سرمربی لیورپول به درگیری با محمد صلاح واکنش نشان داد. 

طرفداری | لیورپول در حالی مقابل وست هم به تساوی 2-2 رسید که جنجالی ترین صحنه بازی، خارج از مستطیل سبز رقم خورد. محمد صلاح و یورگن کلوپ هنگامی که این بازیکن مصری می خواست وارد زمین شود، با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند. 

یورگن کلوپ در مصاحبه پس از بازی در مورد این درگیری صحبت کرد. 

- می توانید بگویید چه اتفاقی افتاد؟

نه. ما در رختکن در مورد این موضوع حرف زدیم و این قضیه برای من تمام شده است. همین، تمام شد. 

بیشتر ببینید: 

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس

فیلم درگیری محمد صلاح و یورگن کلوپ 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!