Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرانمهر از تولید فیلم داستانی نیمه بلند «تله مرگ» در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «روح الله ایرانمهر» امروز(۲بهمن)در جمع خبرنگاران از تولید فیلم داستانی نیمه بلند «تله مرگ» در مازندران خبر داد و اظهار کرد: این فیلم با موضوع حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 مردم آمل و به نویسندگی، طراحی، تهیه کنندگی و کارگردانی «آرش رمضانی» در حال تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه گروهگ منافین و ضد انقلاب با همکاری ایادی استکبار در ششم بهمن سال1360 به آمل حمله کردند و مردم این شهر با تقدیم 40 شهید در تاریخ زرین انقلاب، حماسه‌ای بزرگ را ثبت و ضبط کردند، گفت: این فیلم، داستان گروهی از منافین را به تصویر می‌کشد که بعد از شکست سنگین برای فرار راهی جنگل می‌شوند و به منطقه «گالش منزل» وارد می‌شوند و حوادثی بین گالش و فرزندش و گروهگ اتفاق می‌افتد و دعوا و درگیری ایدئولوژیک افراد گروه و ... رقم می‌خورد.

 

وی ادامه داد: «تله مرگ» عنوان فیلم داستانی نیمه بلند است که توسط صدا و سیمای مرکز مازندران با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، سپاه کربلا، کنگره سرداران و ده هزار شهید استان و سپاه آمل در حال تولید است.

 

ایرانمهر  گفت: «شهریار رفیقی» تصویربردار و نورپرداز، «علی غنی‌پور» تصویر بردار دوم، «پدرام نوروزیان» تصویر هلی‌شات، «نورالله طور سوادکوهی» صدابردار و «علی روشن» دستیار صدای این مجموعه را به عهده دارند.


وی گفت: «احسان فقیهیان» تدوینگر، «فرزانه اسداللهی» دستیارتهیه، «مصطفی مقدس» مدیر تولید و برنامه ریز، «ذبیح الله بذرکار» مدیر تدارکات و سرگرد «خراسانی» کارشناس نظامی از دیگر عوامل تولید محسوب می‌شوند.

وی افزود: «عسگری رئیسی»، «نعمت سلیمانی»، «رضا اسدی»، «فرهاد عبدالوهابی»، «مهدی محمدعلی‌زاده»، «محمدعلیجان‌پور»، «علی روشن»، «مهدی‌زاده»، «مانی روشن» و خانم‌ها «نوروزی» و «مرادی» بازیگران این فیلم هستند.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه ششم بهمن آمل فیلم داستانی نیمه بلند تله مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌کارشناس هواشناسی گفت: هوای مازندران تا سه شنبه هفته آینده با آسمانی صاف و قسمتی ابری و روند افزایش نسبی و تدریجی دما همراه است.

فرجی افزود: در پی روند افزایش دما ، این مدت دما در مناطق مرکزی و شرقی استان به حدود ۳۰ درجه می رسد.

 

وی با بیان اینکه چهارشنبه با تغییر جریانات جوی ،کاهش نسبی دما و گاهی افزایش ابر خواهیم داشت ،گفت: شرایط برای بارشهای پراکنده در ارتفاعات استان فراهم است.

کارشناس هواشناسی مازندران افزود: دریا نیز امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

فرجی خاطرنشان کرد: دیروز ساری و آمل با دمای ۲۷ درجه بیشترین و امروز بلده با دمای ۳ درجه سانتیگراد بالای صفر کمترین دما  را در استان داشتند.

 

دیگر خبرها

  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن کلید خورد
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • آفتاب گرم بهاری در مازندران
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • پایداری هوا در مازندران
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران