Web Analytics Made Easy - Statcounter

  امتداد - شرکت بیمه نوین به مناسبت دهه فجر بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری خود را در بهمن ماه با شرایط ویژه به فروش می‌رساند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، این شرکت در راستای گسترش فرهنگ بیمه‌ای و حمایت از مشتریان، در جشنواره فروش خود تحت عنوان «جوانه»، بیمه­‌های عمر و سرمایه‌گذاری را از  یکم الی۳۰ بهمن ماه با تخفیف‌­ ویژه ارائه می­دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جشنواره «جوانه» نوین بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری با اعمال ۳۰ درصد تخفیف در هزینه‌های اداری و بیمه‌گری ارائه می‌­شود.

علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط خرید بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری، می‌توانند علاوه بر مراجعه به شعب و نمایندگی‌های بیمه نوین به سامانه اینترنتی این شرکت به‌ نشانی www.novininsurance.com  مراجعه کرده و یا با شماره تماس ویژه بیمه نوین  ۰۲۱۲۲۲۵۱۰۶۰  تماس حاصل نمایند.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، علیرضا دلبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جغتای گفت: در پی نارضایتی فعالان بخش کشاورزی مبنی بر اختصاص سهمیه سوخت اداوات کشاورزی و به کمک فناوری نوین و یک شرکت فناور و نصب نرم افراز میزان کارکرد (jps) که میزان ساعت کارکرد وسیله و قدرت موتور و میزان فشاری که برای انجام کار تحمل می‌کند سنجیده می‌شود و براین اساس سهمیه سوخت تراکتور طبق جدول محاسبه واختصاص می‌یابد.
سید مرتضی میرزایی مدیر عامل شرکت فناور و طراح فناوری هم گفت:که به جز اعلام میزان ساعت کارکرد وسیله درصورتی که در وضعیت سیستم سیم کشی و برق ویا فشار روغن و احتمالا سرقت باطری توسط این نرم افزار پیامکی به تلفن همراه مالک تراکتور ارسال می‌شود تا مالک در صدد رفع مشکل براید.
او افزود:ضمن اینکه با توجه به اعلام مشکل به مالک در جهت افزایش هزینه‌های خرابی تراکتورو در صورت سرقت ان با رد یابی محل انتقال تراکتور به مالک اعلام می‌ شود.
مدیر عامل شرکت فناورگفت:ضمن اینکه در اینده باید تمامی ادوات کشاورزی به منظور جلو گیری از قاچاق سوخت و رعایت عدالت در توزیع سوخت کشاورزی به این سامانه ونرم افزار متصل شوند.

دیگر خبرها

  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه